۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۲۴۲۱
آیت الله نمازی مطرح کرد؛

شتاب گرایش به اسلام در غرب بعد از حمله به نشریه فرانسوی شارلی ابدو

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان جنایات رهبران کشورهای اروپایی را سبب توسعه اسلام در غرب اعلام کرد و گفت: جنایات رهبران کشورهای غرب و استکبار سبب عصبانیت جوانان غربی و افکار عمومی شده است و آنها اسلام را تنها راه نجات خود و بشریت تشخیص دادند و امروز رهبران کشورهای اروپایی از توسعه اسلام در غرب نگران هستند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه درکاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با محکوم کردن اقدام موهن نشریه ‹‹ شارلی ابدو›› در توهین به پیامبراکرم(ص) گفت: طراحی این توطئه از سوی دستگاه های جاسوسی موساد اسرائیل با هدف اسلام هراسی برای جلوگیری از گرایش به اسلام در غرب بود.

 

وی جنایات رهبران کشورهای اروپایی را سبب توسعه اسلام در غرب اعلام کرد و افزود: جنایات رهبران کشورهای غرب و استکبار  سبب عصبانیت جوانان غربی و افکار عمومی در غرب شده است و آنها اسلام را تنها راه نجات خود و بشریت تشخیص دادند و امروز رهبران کشورهای اروپایی از توسعه اسلام در غرب نگران هستند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان شتاب روند گرایش به اسلام در غرب را سبب نگرانی رهبران غربی دانست و افزود: دشمنان اسلام با بیان این که اسلام و شیعه ضد آزادی و حقوق بشر است به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان  هستند تا از گرایش به اسلام در غرب جلوگیری کنند.

 

به گفته وی، جنایات آنها بر علیه مسلمانان و اسلام سبب شتاب اسلام گرایی در غرب شده است به طوری که طی هفته های گذشته علاوه بر مسلمان شدن یک هنرپیشه غیر مسلمان، فروش کتابه های اسلامی نیز افزایش یافته است.

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که ژان ماری لپی، رهبر سابق جبهه ملی حزب فرانسه اعلام کرده است عملیات تروریستی پاریس با چراغ سبز دولت فرانسه و رد پای سرویس های جاسوسی غربی مشاهده شده است گفت: حمله تروریستی به نشریه شارلی ابدو یادآور ماجرای 11 سپتامبر سال 2001 است.

 

وی همچنین با اشاره به این که شهردار آنکارا نیز در مصاحبه ای اعلام کرد سازمان جاسوسی موساد اسرائیل در ماجرای پاریس دست داشته است، افزود: بلافاصله بعد از این مصاحبه شهردار آنکارا را تهدید به ترور کردند.

 

هدف پروژه ساختگی حمله به نشریه شارلی ابدو جلوگیری از رشد اسلام در جهان است

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که جلوگیری از رشد فزاینده اسلام در جهان یکی از مهمترین اهداف پروژه ساختگی حمله به نشریه شارلی ابدو در پاریس است، یادآور شد: بعد از ماجرای تروریستی پاریس عملیات هایی در کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، بلژیک و ایتالیا بر علیه مسلمانان این کشورها انجام شد و در جنوب فرانسه یک مسلمان با سلاح سرد کشته شد.

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که مسلمانان جهان این ترور صورت گرفته از سوی دستگاه های جاسوسی را محکوم کردند، گفت: مسلمانان در کشورهای اروپایی با تظاهرات گسترده خود، متهم کردن مسلمانان را برای دست داشتن در حمله به نشریه فرانسوی محکوم کردند.

 

وی چاپ کاریکاتور موهن از پیامبر اکرم(ص) از سوی  نشریه شارلی ابدو را انتقام گیری از مسلمانان دانست و افزود: در اقدامی مسخره، اذعان کردند این اقدام برای دفاع از آزادی عقیده انجام شده است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: چگونه آنها به خود اجازه می دهند پیامبر مسلمانان جهان را به استحضا بکشند اما اگر یک نفر مسأله هولوکاست را زیر سؤال ببرد بلافاصله او را ترور می کنند.

 

به گفته وی، یک کارمند نشریه شارلی ابدو پیش از این کاریکاتور ضد صهیونیستی را منتشر کرد و بلافاصله او را از نشریه اخراج کردند.

 

آیت الله نمازی در ادامه با تأکید بر این که دشمنان اسلام، رهبران غرب و صهیونیست جهانی باید بدانند آینده جهان غرب به طور قطع و یقین از اسلام است یاد آورشد: موج اسلام گرایی در جهان در حال افزایش است.

 

هشدار سید حسن نصرالله صهیونیست ها را به پناهگاه ها کشاند

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه حمله بالگرد رژیم صهیونیستی به یک هیات لبنانی در ارتفاعات جولان سوریه در اشغال رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: در این حمله جهاد مقنیه و سردار محمد علی الله دادی فرمانده سپاه  به شهادت رسیدند.

 

وی افزود: بعد از این حمله بالگرد اسرائیلی دبیر کل شجاع حزب الله لبنان سید حسن نصرالله به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد خود را آماده کنند و منتظر ضربه های حزب الله باشید، لذا بعد از این هشدار دبیرکل حزب الله شهرک نشین های صهیونیست از ترس موشک های حزب الله شب ها به پناهگاه ها می روند.

 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به این که  فرماندهی کل سپاه سردار عزیز جعفری نیز به صهیونیست ها هشدار داده است، منتظر صاعقه های ویرانگر جمهوری اسلامی ایران باشند، گفت: بعد از این هشدار فرمانده سپاه صهیونیست ها به وحشت افتاده و اعلام کردند در این حمله قصد ما هدف قراردادن سردار ایرانی نبوده است.  

 

سیاست دوگانه اوباما با ایران و اسرائیل

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به نشست اوباما رییس جمهور آمریکا با اعضای حزب دمکرات و نمایندگان جمهوری خواه و سیاست دوگانه رییس جمهور آمریکا گفت: اوباما از یک طرف درخواست کرده از تحریم علیه ایران خودداری کنند و در صورت تصویب تحریم های جدید علیه ایران آن را وتو خواهد کرد اما از سوی دیگر برای راضی نگهداشتن صهیونیست ها به آنها اطمینان می دهد هنوز همه گزینه ها علیه ایران روی میز است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و دشمنان اسلام و ایران هنوز نمی دانند فرزندان ایران، فرزندان عاشورا هستند و مانند عاشورائیان تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادند.

 

وی تأکید کرد: اوباما باید بداند با ملتی روبرو است که در طول سال شبانه روز شان با امام حسین(ع) هستند.

 

هدف داعش از شکستنن خط مقاومت در سوریه شکست خورده است

آیت الله نمازی در ادامه پیروزی های ارتش سوریه در هدف قراردادن مواضع داعش که سبب به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از داعشی ها شد را یاد آورشد و گفت: تولید داعش توسط اوباما با هدف شکستن خط مقاومت در سوریه بود اما رهبر معظم انقلاب اسلامی نیر تأکید کرد بشاراسد به عنوان رهبر خط مقاومت در سوریه باید بماند، لذا امروز اوباما و نتانیاهو شاهد کشته شدن هزاران نفر از داعشی ها هستند و ارتش عراق نیز در سه استان الانبار، صلاح الدین و دیاله نیروهای تروریست داعش را به هلاکت رسانیده و عده زیادی از اسرای ایزدی را آزاد کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه مرگ ملک عبدالله مهره و بازیگر اصلی اسرائیل و آمریکا را سبب تغییر و تحولات بزرگی منطقه خاورمیانه دانست.

 

شایان ذکر است، در پایان نماز جمعه امروز، راهپیمایی مردم شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و توهین به پیامبر اکرم(ص) را توسط نشریه فرانسوی محکوم کردند./1307/پ201/ب6

ارسال نظرات