۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۴۲۴۲۲
امام جمعه خرم آباد:

پیام رهبرمعظم انقلاب زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی افزود: دعوت آنان به شناخت اسلام پس از اهانت به پیامبر بسیار تأثیر‌گذار است و زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان  و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را توطئه ای حساب شده بیان کرد و گفت: غرب در راستای جلوگیری از گسترش اسلام و اسلام هراسی توطئه های گوناگونی طراحی می کند.

امام جمعه خرم آباد با محکوم کردن اقدام بی شرمانه روزنامه فرانسوی در راستای اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) یادآور شد: دشمنان اسلام متوجه قدرت اسلام شده اند؛ از این رو به دنبال اسلام هراسی هستند.

جوانان به دستاوردهای انقلاب توجه داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر این که جوانان به مطالعه دستاوردهای انقلاب روی آورند، خاطرنشان کرد: تشکیل نظام اسلامی حول محور ولایت فقیه، احیا هویت دینی، ایجاد وحدت و همبستگی اسلامی و بیداری اسلامی ازجمله دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه خرم آباد دفاع از ملت‌های مظلوم، نفرت و انزجار عمومی نسبت به استکبار جهانی را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به چهارم بهمن ماه افزود: در این روز به دستور بختیار برای جلوگیری از ورود امام راحل به کشور، فرودگاه مهرآباد به صورت اشغال نظامی درآمد سرانجام در 12 بهمن امام راحل موفق شد که به کشور بازگردد.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در راستای نابودی اسلام خاطرنشان کرد: با گذشت 36 پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در طول این مدت ایران اسلامی پیروز و توطئه‌های دشمنان شکست‌‌خورده بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت جمعی از نیروهای مقاومت لبنان و سردار الله‌دادی بیان داشت: به زودی صهیونیست در خشم و مقاومت اسلامی می‌سوزند.

پیام رهبرمعظم انقلاب زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی افزود: دعوت آنان به شناخت اسلام پس از اهانت به پیامبر بسیار تأثیر‌گذار است و زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرد./9451/پ201/ب2

ارسال نظرات