۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۴۲۴۴۹
آیت الله دری نجف آبادی:

مسلمانان با وحدت و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که مسلمانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و با وحدت نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنند، گفت: توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی، علمای اسلام و رهبری جامعه اسلامی هیچگاه پایانی نداشته و نخواهد داشت.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک با تاکید بر این که مسلمانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام هم صدا باشند و اجازه ندهند دشمنان به خواسته‌های پلید خود و اسلام‌ستیزی دست یابند بیان داشت: دشمنان، اسلام هراسی را با جنایات گروه های تکفیری و عناصر خود فروخته داعش در منطقه دنبال می کنند و با اتحاد جهان اسلام و هوشیاری نرم مسلمانان میتوان آن را مهار کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مسلمانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و با وحدت نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنند و همچنین توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی، علمای اسلام و رهبری جامعه اسلامی هیچگاه پایانی نداشته و نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: تردید ندارم پشت نقشه جنون آمیز پاریس و نشریه شارلی ابدو دست خبیث و کثیف صهیونیست ها در میان است و این‌ها از نسل سامری هستند و در تلاش‌اند تا گوساله سامری را ایجاد کنند بنابراین وظیفه مسلمانان هوشیاری در مقابل چنین توطئه هایی است.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: کشورهای غربی بدانند که جسارت به ساحت نورانی حضرت محمد (ص) توهین به دیگر پیامبران الهی نیز است و کسانی که امروز به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی اهانت کرده اند به طور قطع قادر به درک عظمت دنیای اسلام نبوده اند.

 

آیت الله دری نجف آبادی‌ ادامه داد: امروز می‌بینیم داعش، القاعده و مرتجعین منطقه به صورت‌های مختلف با آمریکا و اسرائیل همکاری می‌کنند و داعش و القاعده به نام اسلام و قرآن آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و اسرائیل خبیث را تغذیه می‌کنند، داعش باید از خدا بترسد و دست به انجام جنایات خبیثانه نزند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که پیامبر اکرم (ص) الگو و اسوه تمام بشریت است اظهار داشت: جنایتکارانی که به ساحت مقدس پیامبر اهانت کردند عظمت پیامبر را نمی‌شناسند و مسلمانان وظیفه دارند در هر شرایطی از اهل بیت(ع) و پیامبر (ص) دفاع کرده و جواب اهانت‌کنندگان را بدهند.

 

امام جمعه اراک گفت: خوشبختانه کشور ایران و همچنین استان مرکزی دارای ظرفیت خوب دامداری،کشاورزی و صنعتی هستند بنابراین مسؤولان و مدیران باید با انجام برنامه‌ریزی‌های با کیفیت سبب پیشرفت و سرپا کردن واحدهای بزرگ در کشور شوند.

 

آیت الله دری نجف آبادی‌ در ادامه گفت: بهترین سرمایه انسان تقوا، عمل صالح و اخلاص است که سبب بدست آوردن سعادت دنیا و آخرت می شود؛ پیامبر(ص) در خطبه‌شان در مسجد خیف فرمودند مسلمانان موظف‌اند تا از شهد اسلام و قرآن سیراب شوند و پس از آن دیگران را با معارف اسلامی سیراب کنند. /842/پ201/ب6

ارسال نظرات