۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۴۲۷۵۲
امام جمعه شهرستان نیر:

وحدت و پیروی از ولایت رمز موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه را دو عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم متحد ایران اسلامی تاکنون با تبعیت از رهبر معظم انقلاب از پیچ و خم ها و دسیسه های دشمنان با موفقیت عبور کرده اند.
 انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مقدسی، امام جمعه شهرستان نیر، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامی داشت دهه فجر در سخنانی به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه دینی و اتحاد و همدلی مردم به رهبری امام خمینی (ره) به پبروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه مهم ترین سرمایه انقلاب اتحاد است، افزود: مردم متحد تاکنون باتبعیت از رهبر معظم انقلاب از پیچ وخم ها و دسیسه های دشمنان با موفقیت عبور کرده اند.

 

وی وحدت کلمه را یکی از مؤلفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد مثال زدنی مردم ایران اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری بود که تعاملات جهان را دگرگون کرد.

 

حجت‌الاسلام مقدسی، تصریح کرد: امروز با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد موفقیت و پیروزی جدیدی در عرصه های مختلف هستیم و تمام دنیا به این مساله اذعان دارند که انقلاب هر روز به سوی جلو گام برداشته است.

 

وی با تاکید بر به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کرده است، بیان داشت: این ایام فرصت خوبی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همگان تبیین شود.

 

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برای ملت ایران جایگاه خاصی دارد، اذعان داشت: راهپیمایی 22 بهمن با توجه به برخورد های مستکبران با ملت ایران، از حساسیت بالایی برخورداراست.

 

حجت الاسلام مقدسی در ادامه از عموم مردم و مسؤولان برای شرکت باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد و افزود: ملت ایران اسلامی با حضور مقتدرانه خود مشت محکمی در دهان دشمنان و یاوه گویان زده و با آرمان های انقلاب و رهبر انقلاب بیعت خواهند کرد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات