۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۹۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

هدف گذاری انقلاب اسلامی دنیای غرب را به وحشت انداخته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هدف گذاری انقلاب اسلامی دنیای غرب را به وحشت انداخته است، گفت: امروز دنیای غرب به سرکردگی آمریکا در برابر منطق اسلام حرفی برای گفتن ندارد.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب مدارس علمیه ساری با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی همه اهداف و برنامه های آمریکا در خاورمیانه را با شکست مواجه کرد، گفت: دشمنان از همان روز های نخست پیروزی انقلاب با انواع توطئه و دشمنی علیه ملت ایران به پا خواستند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید، اما در 23 بهمن همان سال قائله تجزیه طلبی در کردستان که پشت پرده آن دست استکبار جهانی بود، آغاز شد.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که جنگ، کودتا، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تلاش های 36 ساله غرب برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: اقدام اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس جمهوری اسلامی دل میلیاردها مسلمان و انسان آزادی خواه جهان را جریحه دار کرد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی برخواست و انواع ترفند ونقشه ها را در دستور کار قرار داد و همه آنها را یکی پس از دیگری به اجرا گذاشت که دلیل همه این توطئه ها را باید هدف گذاری انقلاب اسلامی بدانیم.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که هدف گذاری انقلاب اسلامی دنیای غرب را به وحشت انداخته است، تصریح کرد: امروز دنیای غرب به سرکردگی آمریکا در برابر منطق اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

 

وی  با اشاره به این که برای اداره جامعه دو طرز تفکر از گذشته های دور وجود داشته است و در حال حاضر نیز وجود دارد، افزود: یکی از این افکار این است که انسان در اداره خود محور است و غرب نیز با همین طرز تفکر پیش رفت و امروز سرشان به سنگ خورد و به بن بست رسیدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که انقلاب اسلامی پرچم انبیاء الهی را بر دست گرفت و نظریه دیگری را که ریشه در توحید و بعثت انبیاء دارد را مطرح کرد، افزود: در این نظریه مطرح شده خدا در اداره بشر محور است و بر همین اساس پرچم آن را بر دست گرفت و به پیروزی رسید.

 

وی با بیان این که نظریه انقلاب اسلامی امروز یکی پس از دیگری در حال فتح سنگر های دنیا است، خاطرنشان کرد: گفتمان و نظریه انقلاب اسلامی وجدان های بیدار دنیا را متوجه خود کرد و این دشمن را به وحشت انداخته است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که غرب سال ها در دنیا تبلیغ کرد که دین افیون ملت ها است و موجب عقب ماندگی می شود، گفت: متأسفانه ملت های مسلمان نیز این نظریه غلط و توخالی را باور کردند و به این نتیجه رسیدند که باید با دین و خدا خداحافظی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که انقلاب اسلامی خط بطانی بر نظریه غلط غربی ها در مورد دین کشید، افزود: این انقلاب ثابت کرد که می توان محور را خدا قرار داد و پرچم توحید را می توان بلند و هدف بعثت انبیاء را دنبال کرد و در زندگی دنیا نیز موفق شد.

 

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به فشار کشورهای غربی به ویژه آمریکا در مسأله هسته ای به کشورمان اشاره کرد و گفت:  آمریکایی ها نگران هسته ای شدن ایران نیستند، آنها از این که انقلاب اسلامی ایران در حال فتح کردن سنگر های دنیا است هراس دارند.

 

وی با بیان این که ولد نامشروع دنیای غرب در خاورمیانه چند صد کلاهک هسته ای دارد و هیچ کشوری اجازه حرف زدن در مورد آنها را ندارد، افزود: مسأله هسته ای تنها بهانه ای برای مقابله با نظام اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که دنیای غرب بیش از 300 سال است که بشریت را به ناکجاآباد می برد، افزود: امروز غرب در یک بن بست کامل قرارگرفته است.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی بشریت متوجه خدا و فلسفه بعثت انبیاء شد و فهیمد که باید خدا در زندگی فردی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی خدا محور شود.

 

وی با بیان این که هدف گذاری انقلاب و پیشرفت و توسعه انقلاب دشمنان را به بن بست کشانده است، ادامه داد: تنها زمانی می توان با آمریکا ارتباط برقرار کرد که از آرمان ها یمان برگردیم که این مسأله هیچ گاه محقق نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که این گونه اهانت ها نمی تواند حقیقت و نور آفتاب را پنهان کند، بیان داشت: ممکن است برای مدت کوتاهی این ابرها فضای نورانی را تیره کنند اما آفتاب دوباره طلوع می کند و نور خود را به همه می رساند.

 

وی با بیان این که به یقین آینده از آن پیامبر اسلام و انقلاب اسلامی است، ادامه داد: شرط تحقق این مسأله استقامت است همان طورکه پیامبر گرامی اسلام استقامت کرد و همه اهانت، جسارت و دشمنی ها را با جان و دل خرید و ایستاد تا دین اسلام به یک دین جهانی تبدیل شود.

 

حجت الاسلام غلامی در پایان افزود: دشمنان نمی توانند با این اهانت ها و جسارت ها امت اسلام را از صحنه خارج کنند و این همه جسارت و اهانت ها دلیل بر موفقیت نظام اسلامی است./1316/پ202/ب1 

ارسال نظرات