۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۴۳۰۴۱
نماینده پارلمان لبنان:

سازمان ملل از همکاری صهیونیست‌ها با گروه‌های تکفیری در جولان مطلع است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که نیروهای سازمان ملل به خوبی از همکاری صهیونیست‌ها با گروه‌های تکفیری در جولان مطلع هستند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان و عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان در مراسمی که امروز در منطقه عباسیه از سوی حزب الله برگزار شد، همبستگی و انسجام ملی را ضرورت غیر قابل انکار لبنان برای عبور از تهدیدهای صهیونیستی، تکفیری برشمرد و اظهار داشت که خودکفایی و اتکا به نیروهای درون زا استراتژی اصلی مقاومت است که به واسطه آن به دور از کمک های خارجی توانست دستاوردهای بسیاری را به دست آورد.

 


وی روحیه فداکاری و حمایت‌های مردمی را عامل اصلی موفقیت‌ مقاومت اسلامی دانست و گفت: همین روحیه موجب شده است که در نبرد با اشغالگران صهیونیست، مقاومت اسلامی برتری داشته باشد. مقاومت در سال های اخیر با وجود همکاری میدانی و سیاسی بین تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی توانست از بحران های مختلف سربلند بیرون بیاید.

 

این نماینده پارلمان لبنان با تأکید براینکه هیچ تفاوتی بین ماهیت گروه‌های تکفیری و اسرائیل وجود ندارد، ابراز داشت: اتفاقات اخیر و تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به موازات جنایت تکفیری‌ها به وضوح نشان می‌دهد که بحران های منطقه را نمی‌توان در قالب انقلاب و اصلاحات سیاسی تحلیل کرد بلکه هدف اصلی اسرائیل و تکفیری‌ها نابودی محور مقاومت است.

 

 

الموسوی افزود: نیروهای سازمان ملل در تپه های جولان به وضوح شاهد همکاری اسرائیل با گروه‌های تکفیری هستند. در صورتی که تکفیری‌ها دچار ضعف شوند، ارتش اسرائیل مانند آنچه که در القنیطره روی داد به حمایت از آنان می‌شتابد.


وی با انتقاد از تأخیر در ارسال کمک‌های تسلیحاتی به ارتش لبنان، گفت: کشورهای اروپایی برخلاف ادعاهای خود مبنی بر حمایت از کشورها در مقابله با تروریسم، در حالی از حمایت ارتش لبنان سر باز می‌زنند که در اسرع وقت  کمک های تسلیحاتی خود را به دست مخالفان مسلح در سوریه می‌رسانند./983/ب902/ک

ارسال نظرات