۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۲۴۳۱۰۴
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه:

ترویج و انتقال پیام رهبر انقلاب از اولویت های نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: برای رسیدن به اهداف خارجی می بایست دولت و مجلس هم صدا شده و مشکلات داخلی را فراموش کنند؛ ترویج نامه رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان از اولویت های امروز جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام علي قرباني عضو مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه
حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اسلام را با جاذبه ها و جامعیت خود دارای قابلیت فراگیری در سراسر جهان عنوان کرد و گفت: جریان بیداری اسلامی اگر با مزاحمت غرب روبرو نباشد جهان را فراخواهد گرفت.
 
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ادامه داد: غرب در سراسر دنیا با توجه به هراسی که از به خطر افتادن منافع خود دارد مزاحمت هایی را برای گسترش اسلام ایجاد می کند؛ اگر بتوان افراط و تفریط را در مذاهب اسلامی از بین برد و آن را بدون پیرایه های نامناسب به جهان معرفی کرد تمام فطرت های پاک به آن لبیک خواهند گفت.
 
حجت الاسلام قربانی افزود: سران استکبار برنامه ریزی گسترده ای برای مقابله با اسلام انجام داده اند؛ داعش که حداقل نتیجه برنامه ریزی ده ساله غرب است یکی از راه های اسلام هراسی در جهان است.
 
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با حفظ حرمت پدر و مادر این جوانان از آنان خواستند تا فریب سیاستمداران خائن به مردم را نخورند؛ اگر سفارتخانه های ما بتوانند این نامه را به گوش جامعه هدف آن برسانند و از ابزارهای کنفرانس، مناظره و میزگرد استفاده کنند بسیار مفید خواهد بود.
 
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از رسانه های جمعی خواست تا به مقابله با افراطیون خودی بپردازند و گفت: تشیع از دو جا ضربه می خورد یکی سلفی ها و تکفیری ها و دیگر شیعیان تندرویی که به طور مثال مذهب شیعه را تنها در مصیبت، گریه، عزا و دهه های پشت سر هم می دانند؛ به یقین بدانید که تشیع اگر بتواند گروهک هایی مانند داعش را از اسلام دور کند و مانند همایش آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی در اروپا برگزار کند و از طرفی شیعه افراطی را نیز کنترل کند به پیروزی خواهد رسید.
 
حجت الاسلام قربانی گفت: همه مردم باید برای انتقال پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی دست به دست هم بدهند و در یک حرکت جهشی از رایزن های فرهنگی استفاده کنند و با ساز و کارهای ایجاد شده جوانان پاک دل و بدون غرض و مرض را به دین مبین اسلام دعوت کنند.
 
وی تصریح کرد: هر کجا که ایران دست گذاشته است موفقیت حاصل شده است؛ بعضی از موارد فرهنگی بوده است که معرفی دین در اولویت بوده و در مواردی هم زمینه نظامی بوده است؛ پس ایران می تواند سیاست های خود را در مناطق مختلف جهان اعمال کند؛ پس در انتشار این نامه نیز مشکلی نخواهد داشت.
 
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه چشم پوشی از اختلافات داخلی را لازم دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف خارجی می بایست دولت و مجلس هم صدا شده و مشکلات داخلی را فراموش کنند؛ ترویج نامه رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان از اولویت های امروز جمهوری اسلامی ایران است./836/ت302/ج
ارسال نظرات