۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۴۲۳

معرفی برترین‌های مؤسسه امام خمینی در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه

خبرگزاری رسا ـ چهار کتاب و دو پایان نامه از مؤسسه امام خمینی رحمة الله علیه به عنوان آثار برگزیده در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه شناخته شد.
مؤسسه امام خميني رحمةالله عليه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مؤسسه امام خمینی رحمة الله علیه، چهار کتاب و دو پایان نامه از مؤسسه امام خمینی رحمة الله علیه به عنوان آثار برگزیده در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه شناخته شد.

 

کتاب «تاریخ قیام و مقتل جامع سیدالشهدا علیه السلام» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی پیشوایی و جمعی از گروه تاریخ موسسه، کتاب «قرآن با نگاهی به چالش‌های کلامی تفسیر» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل ساجدی و کتاب «ملکوت الهی در ادیان ابراهیمی» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد نیکدل به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

 

در بخش فلسفه، کتاب «قبسات الیقین» محمد امین ابوالحسنی در بخش اخلاق و عرفان و کتاب «آموزش پودمانی مبانی عرفان اسلامی» به قلم علی امینی نژاد به عنوان اثر تحسین شده انتخاب گردید.

 

در بخش پایان نامه‌ها؛ پایان‌نامه با عنوان «حرکت حبی و نقش آن از دیدگاه ابن عربی» به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین عبداللطیف عالمی؛ محقق شورای علمی عرفان نظری مرکز پژوهشی دایره المعارف علوم عقلی اسلامی مؤسسه امام خمینی رحمة الله علیه و پایان نامه «نحوه وجود نفس و کیفیت حدوث و قدم آن از دیدگاه ابن عربی و ملاصدرا» به نگارش حجت‌الاسلام و المسلمین محمد میری؛ محقق شورای علمی عرفان نظری مرکز دایره المعارف جزو اثر برگزیده در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه شناخته شد.

 

در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه پنج کتاب و دو پایان نامه از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمة الله علیه به عنوان آثار برگزیده شناخته شد./998/د102/ق

ارسال نظرات