۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۴۳۴۸۶
دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت:

عملیات حزب الله لبنان مقدمات زوال رژیم صهیونیستی را مهیا می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی تأکید کرد که عملیات حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا مقدمات زوال رژیم صهیونیستی را مهیا می‌کند.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی امروز با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز حزب الله لبنان در مزارع شبعا، تاکید کرد: این اقدام حزب الله واکنشی به لیست بلندبالای تجاوز صهیونیست‌ها بود. تجاوز رژیم صهیونیستی در القنیطره عبور از خط قرمز مقاومت بود که باید پاسخ داده می‌شد.

 

وی با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی توانایی تغییر معادلات منطقه و تضعیف قدرت بازدارندگی مقاومت را ندارد، گفت: امید آن می‌رود که امت اسلامی پس از این اقدام حزب الله که مقدمات زوال رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند به خود بیاید.

 

این عالم اهل سنت لبنانی با ابراز امیدواری نسبت به پایان دوران تفرقه و اختلاف در جهان اسلام، افزود: این عملیات غرور آفرین پس از پیروزی مقاومت اسلامی در غزه سرآغاز فصلی نو در جهان اسلام است. از سوی دیگر پشتیبانی یکپارچه مردم از مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین نوید بخش بازگشت امت اسلامی به مسیر صحیح مقابله با صهیونیست‌ها است.

 

شیخ ماهر حمود خواستار انسجام و همبستگی مردم لبنان در پشتیبانی از مقاومت اسلامی شد و اظهار داشت که مثلث طلایی ملت، مقاومت و ارتش لبنان سدی محکم در برابر توطئه‌های آمریکایی، صهیونیستی است. مقاومت اسلامی برخلاف تلاش صهیونیست‌ها نه تنها ضعیف نشده بلکه روند رو به رشدی را در پی گرفته است.

 

گفتنی است مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز با حمله به کاروان نظامی صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شعبا چند تن از نظامیان این رژیم را به هلاکت رساند. رژیم صهیونیستی تا کنون به کشته شدن دو تن از نیروهای نظامی خود اعتراف کرده است.

 

این اقدام حزب الله لبنان موجی از شادی و خوشحالی را در بین مردم لبنان به راه انداخته است. طرفداران حزب الله معتقدند که این عملیات پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی به نیروهای مقاومت در منطقه القنیطره سوریه بود./983/ب902/ک

ارسال نظرات