۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۴۳۷۳۰
مدیر روابط عمومی شبکه قرآن:

رسانه ها نقش بسزایی در انتشار معارف الهی در عرصه جهانی دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما با بیان این که رسانه ها در جهان امروز از جایگاه بسیاری برخوردار هستند، افزود: در آینده نزدیک شاهد بازخوردهای والای پیام رهبری خواهیم بود که سیاستمداران و جوانان غربی به این امر باور دارند.
شبکه قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حسین جوادی، مدیر روابط عمومی شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما، امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه آمل با محکومیت توهین به ساحت نورانی و گرانقدر پیامبر گرامی اسلام، گفت: اسلام دین صلح بوده و جنگ و درگیری در آن راهی ندارد.

 

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری پیامی ارزشمند و مهم به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ارسال کردند، بیان داشت: در حالی که این پیام در بایکوت نسبی خبری در کشور قرار گرفته اما بازتاب شایسته ای در عرصه جهانی داشته است.

 

این فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان این که رسانه ها در جهان امروز از جایگاه بسیاری برخوردار هستند، افزود: در آینده نزدیک شاهد بازخوردهای والای پیام رهبری خواهیم بود که سیاستمداران و جوانان غربی به این امر باور دارند.

 

جوادی با تاکید بر این که رسانه ها نقش بسزایی در انتشار معارف الهی در عرصه جهانی دارد، خاطرنشان کرد: جوانان غرب تشنه معارف الهی بوده ولی به دلیل انحصار رسانه های غرب از آن محروم هستند.

 

مدیر روابط عمومی شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما، ادامه داد: رسانه های نقش بسیاری در شکل دهی به افکار عمومی دارند که استفاده از ظرفیت های مهم و ارزشمند آن می تواند اثرگذاری بسیاری داشته باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت های شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما، گفت: این شبکه با دو رویکرد فعالیت در عرصه قرآن مکتوب و قرآن عملی در عرصه جهانی وارد کار شده است.

 

این فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان این که در آینده برنامه های شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما به صورت انگلیسی و عربی پخش می شود، بیان داشت: تلاش داریم تا برنامه های ارزشمندی در عرصه فعالیت های قرآنی و معارف والای الهی در این شبکه صورت گیرد.

 

جوادی با تاکید بر این که عمل به معارف قرآن کریم نقش بسیاری در تعالی و سعادت انسان دارد، افزود: در جامعه ما ضعف عملی قرآن کریم داریم که باید در این راستا و بهره گیری از تعالیم ارزشمند این کتاب نورانی حرکت های خوبی صورت گیرد.

 

مدیر روابط عمومی شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما با اشاره به وجود علمای گرانقدر و مفاخر ارزنده در شهرستان آمل، گفت: حضرت علامه حسن زاده و جوادی آملی به عنوان دو نعمت بزرگ در این شهرستان هستند که باید بهره شایسته ای از این علما و سرمایه های گرانقدر داشته باشیم.

 

وی با بیان این که مردم و جوانان باید از آثار پربرکت این بزرگواران استفاده شایسته ای داشته باشند، افزود: تلاش داریم تا در شبکه قرآن و معارف سیما به آثار این علمای ارزشمند پرداخته شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات