۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۹۵۲
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

روحانیت در عرصه‌های مختلف همواره یار و یاور نظام اسلامی بوده است

خبرگزاری رسا ـ معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مبلغان دینی و نهادهای فرهنگی تلاش کنند ترویج آموزه های دینی و قرآنی در جامعه باید در اولویت تمام برنامه ها قرار گیرد.
معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام حسن روحانی نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی نور شهرستان سقز در جمع روحانیان این شهرستان گفت: دشمنان در تلاش هستند با هجمه فرهنگی و بکارگیری ابزار و فن آوری های گوناگون، ارزش های حاکم بر جامعه اسلامی را مخدوش و ارزش های غیر دینی را جایگزین کنند، خوشبختانه در این راه روحانیان بر حسب رسالت ذاتی خود در برابر این هجمه ها ایستاده‌اند.


وی در ادامه افزود: دشمنان در 36 سال گذشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همه توطئه‌ها و راه‌های ممکن را تجربه کرده‌اند اما در این راه موفقیتی کسب نکرده اند، روحانیت طلایه داران فرهنگ دینی و قرآنی هستند و رسالت آنها ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) و فرهنگ سازی دینی در سطح جامعه است.


معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه، روحانیان همواره در عرصه‌های مختلف یار و یاور نظام مقدس اسلامی بوده‌اند گفت: یکی از اقدامات ارزشمند روحانیان اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده است.


حجت الاسلام روحانی نژاد خاطرنشان کرد: مبلغان دینی و نهاد های فرهنگی دقت داشته باشند که ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه باید در اولویت تمام برنامه ها قرار گیرد.


وی تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی پس از نتیجه نگرفتن در نبرد مسلحانه با تغییر تاکتیک به تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران روی آورده است، وظیفه ما این است در این نبرد نیز همانند جنگ تحمیلی به ایستادگی و دفاع از آرمان های نظام بپردازیم تا در این راه نیز دشمن را به زانو درآوریم./967/پ202/ب6

ارسال نظرات