۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۲۴۴۰۵۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دلخوش کردن رابطه با غرب، راه رفع مشکلات اقتصادی کشور نیست

خبرگزایر رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با تأکید بر این که مسؤولان و سیاسیون بدانند که اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری یعنی قطع وابستگی ها به استکبار است، گفت: نباید به کنار آمدن با استکبار دلخوش باشند و در این رابطه غفلت کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری شنبه شب در یادواره 14 تن از شهدای روستای تازه‌آبادکلا نکا اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اطاعت پذیری از رهبری و ولایت فقیه اکنون به این جایگاه رسیده است و بدون ولایت فقیه، پیروزی میسر نبود.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با فداکاری ها و از خودگذشتگی های فراوان مردم و بزرگان و عالمان به این جایگاه رسیده است، یادآور شد: فداکاری های اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و این عظمت باید به درستی تبیین شود.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: امام راحل با درایت و هوشیاری و تلاش های بی شائبه، زحمات فراوانی برای انقلاب کشید و با تحمل مشکلات و تبعیدها این انقلاب را به پیروزی رساند تا ما از وابستگی ها نجات پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی اضافه کرد: شهدای ما نیز با اطاعت از ولایت فقیه و پیروی از مکتب انبیای الهی در برابر دشمنان و ایادی کفر ایستادند و سینه سپر کردند تا استقلال همه جانبه کشور حفظ شود.

 

وی افزود: اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که دشمن در صدد شکستن استوانه و خیمه انقلاب است و ایران اسلامی از هر سو مورد حمله جنگ نرم دشمن است و باید هوشیار باشیم و با ولایت مداری و اطاعت از رهبری در مسیر ولایت و امامت گام برداریم.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که حفظ انقلاب در این مسیر، بی زحمت نیست و مشکلات خاص خود را دارد، یادآور شد: شهدای ما در برابر دشمن تا دندان مسلح سینه سپر کردند تا ما، نظام و ارزش های این انقلاب باقی بمناند و ما باید میراث دار خوبی برای شهدا باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تأکید کرد: سیاسیون از دو دستگی دوری کنند و با حفظ وحدت در پی اجرای فرامین رهبری بوده و در جهت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا صدمه ای به این انقلاب و نظام وارد نشود.

 

وی بیان داشت: مسؤولان و سیاسیون بدانند که اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری یعنی قطع وابستگی ها به استکبار و به همین دلیل نباید به کنار آمدن با استکبار دلخوش باشند و در این رابطه غفلت کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران، هرچه دارد به برکت خون شهدا و ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: آنچه که در بیش از سه دهه گذشته دشمنان اسلام را به واهمه انداخته، هوشیاری، ظلم ستیزی و اسلام گرایی مردم ایران و رهبری نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه قائمشهر عمل به وصایای امام راحل و شهدا را لازمه تحقق اهداف عالیه انقلاب دانست و گفت: شهدا به ما نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که به آنان نیازمندیم و ضروری است آرمان های آنها را بشناسیم و دنبال کنیم و با عمل به وصایای امام و شهدا در جهت رستگاری خود و جامعه گام برداریم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات