۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۴۴۱۸۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اتکا به معنویت و پیروی از ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مهم ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتکا به معنویت، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه و مشارکت همگانی مردم ایران بود.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان امام خامنه ای آمل برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مدیون هدایت گری امام عزیز وخون های پاک شهدا است، گفت: مهم ترین رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی اتکا به معنویت، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه و مشارکت همگانی مردم ایران بود که با راهنمایی‌های امام خمینی (ره) همه نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار خنثی شد.

 

وی با اشاره به این که فلسفه قیام عاشورا در انقلاب اسلامی ایران اثرگذار بوده است، بیان داشت: در این میان نباید نقش علما و روحانیت را در پیروزی انقلاب فراموش کرد چرا که آگاه‌ سازی آنها و هوشیاری مردم پیروزی را برای این ملت رقم زد.

 

امام جمعه آمل تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم را یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: مردم ایران با حضور در همه صحنه‌ها در سرنوشت کشور خود سهیم هستند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، یادآور شد: پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف کشورمان به آن دست یافته ایم در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و درایت‌های مقام معظم رهبری است.

 

وی با قدردانی از مدیران  و دولتمردان که درطول 36 سال زحمات زیادی را برای عمران و آبادانی و تحکیم شعار انقلاب داشتند، تاکید کرد: اکنون ‌وظیفه سنگینی در این میان بر عهده مردم و مدیران وجود دارد تا در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی همه تلاش خود را به کار گیرند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی امروز در دنیا تأثیر گذاراست، خاطرنشان کرد: درزمان ستم شاهی ایران زیر سطله استعمارگر آمریکا و مستشاران او قرار داشت و هرگز جوانان عزیز ما اجازه نداشتند تا بتوانند نبوغ و خلاقیت خود را به ظهور برسانند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید براین که روحانیان، روشنفکران، دانشجویان و دانش آموزان در سایه عزت اسلامی هرگز به بیگانگان باج نخواهند داد، تصریح کرد: بعد از 35 سال ازانقلاب اسلامی درعلوم هسته ای، نانو و دیگر عرصه های علم و فناوری حرفی برای گفتن در دنیا داریم.

 

وی با اشاره به این که وظیفه و رسالت بسیار خطیری بر گردن دانش‌آموزان و فرهنگیان است، گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان باید با آشنایی کامل با فلسفه ناب انقلاب اسلامی در ترویج و ادامه دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

 

امام جمعه آمل با محکومیت توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام، بیان داشت: حضرت محمد(ص) تنها متعلق به اسلام نبودهو توهین به ایشان توهین به حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) و همه پیامبران است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران توهین به پیامبر(ص) را اقدامی احمقانه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آن ها با این کار آبروی نداشته خود را نیز از بین بردند و آن ها از روی آوردن جوانان غربی به اسلام به شدت می ترسند و این اقدامات در جهت خنثی سازی پیروزی های جریان بیداری اسلامی است./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات