۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۴۴۴۱۲
فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد:

هدف شبکه‌های ماهواره‌ای حراج ارزش های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در افتتاح پایگاه و کانون بسیج درباره جنگ نرم و آسیب های آن گفت: دارا بودن جنبه مثبت درباره شبکه های مجازی و ماهواره ای تنها یک تفکر غربی القاء شده است و این شبکه ها به دنبال حراج و از میان بردن ارزش های اسلامی هستند.
سرهنگ آقايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، سرهنگ حسین آقایی، فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد در مراسم افتتاح پایگاه شهیده رضوان مرادی و کانون بسیح مهندسی کشاورزی که عصر امروز در محل ساختمان شهید محلاتی سپاه نجف آباد برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، پیرامون اهداف و دستاوردهای انقلاب گفت: احیاء اسلام ناب محمدی در عرصه ایران، منطقه و کشورهای جهان را از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بیان کرد.

 

وی پیروزی انقلاب و برپایی نظام اسلامی را نمونه مدینه فاضله زمان پیامبر بیان داشت و افزود: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و ولی امر مسلمین در همان مسیر پیشبرد اسلام حرکت می کند.

 

سرهنگ آقایی بزرگداشت دهه فجر را به معنای بزرگداشت ارزش های انقلاب برشمرد و گفت: مبنای دهه فجر شادی و سرور قلبی است و باید در این 10 روز انقلاب را در مقابل تمام تهاجمات دشمن به روز و بیمه کنیم و آن را برای نسل چهارم و پنجم انقلاب که فقط تحریم ها و کمبودها را شاهد بودند، به طور واضح روشنگری کنیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه ما در دهه چهارم انقلاب، آگاهی و شناخت نسل جوان با ارزش های انقلاب، مسیر و حرکت انقلاب و حرکت در مسیر ولی امر مسلمین است و بیان مقابله در برابر تمام قدرت های شرق و غرب عالم در همان ابتدای پیروزی از دیگر مواردی است که نباید از گفتن آنها برای نسل امروز غفلت کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد از جمله شاخه های اسلام ناب محمدی را ظلم ستیزی و مقابله با استعمار بیان داشت و گفت: هیچ یک از ادیان دیگر همانند دین اسلام دارای چنین جنبه هایی نمی باشند و این آرمان ها هم چون مقابله با تهاجم دشمن، مقابله با استکبار، اقتصاد اسلامی هیچ گاه از هم گسسته نمی شوند.

 

وی از جمله مقابله های دشمنان با انقلاب در این 36 سال را تهاجمات سخت و نرم بیان کرد و افزود: دشمنان در بحث جنگ سخت از همان روزهای آغاز انقلاب با ایجاد تروریسم داخلی و ایجاد گروهک های مجاهدین، منافقین و دموکرات و در ادامه آغاز جنگ 8ساله دفاع مقدس به نبردی تمام عیار با ارزشهای انقلاب برخواستند و بعد از پایان جنگ با ایجاد گروهک های تکفیری هم چون داعش تمام کشورهای اسلامی منطقه را درگیر کردند. 

 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد آغاز جنگ نرم را نیز همزمان با شروع جنگ سخت در ایران بیان داشت و گفت: حرکت تهاجم نرم دشمنان در قالب پنج مرحله تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی، تهدید نرم و جنگ نرم در تمام مدت عمر این انقلاب گام به گام پیش رفته است.

 

وی در ادامه افزود: ویژگی بارز انقلاب ایران، جوان بودن سرمایه های آن بود و دشمن برای از میان بردن انقلاب و ارزش های اسلامی یک سرمایه گذاری نرم افزاری را آغاز کرده است که در اصطلاح سیاسی به آن «قورباغه پخته» گفته می شود و با استفاده از این روش به عمق ارزش های ما رسوخ کرده اند.

 

سرهنگ آقایی پیرامون روش های تهاجم نرم بیان داشت: القای فرهنگ غرب، جایگزینی فرهنگ غرب و سکولاریسم به جای فرهنگ اسلامی، القاء فرهنگ غرب به جامعه با روش ها و شیوه هایی که اکنون به وضوح در سطح جامعه شاهد آن هستیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن تهدید نرم خود را در دو حوزه ماهواره و فضای مجازی شروع کرده است و تا آنجا پیش رفته که بیش از 100 شبکه ماهواره ای فارسی زبان به صورت رایگان برنامه‌های آنان را پوشش می‌دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، ترویج فساد و فحشا و بی بند و باری را تنها بخشی از حرکت شبکه های ماهواره ای برشمرد و گفت: حمله اصلی دشمن از میان بردن ارزش های اسلامی در تمام حوزه ها است و امروز در حوزه فضای مجازی، نرم افزارها و گوشی های همراه بزرگترین آفت ما شده است.

 

وی در ادامه بیان داشت: این تفکر که ماهواره دارای جنبه های مثبت نیز هست، تنها یک تفکر غربی القاء شده است و امروز دشمن با تمام توان خود جامعه و ارزش های اسلامی را به حراج گذاشته است و این حرکت به گونه ای است که اصلا قابل مشاهده نیست و جوانان ما آسیب پذیرترین قشر در این فضا و شرایط هستند. /1306/پ202/ب6

ارسال نظرات