۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۴۴۶۳۹
استاد حوزه علمیه:

تبدیل ولایت طاغوت به ولایت الهی مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به تلاش رژیم فاسد پهلوی برای تضعیف دین اسلام اظهارداشت: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تبدیل ولایت طاغوت به ولایت الهی است.
حجت الاسلام غضبان معرف امام جمعه شهرک طالقاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه شهرک طالقانی، بعد از ظهر امروز در برنامه «ثوره الاحرار» که از شبکه الاهواز پخش شد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) با قیام خود علیه رژیم فاسد شاهنشاهی نهضت امام حسین(ع) را ادامه داد و اسلام را از خطر نابودی حفظ کرد.

وی افزود: از ویژگی ها و هدف های نهضت امام حسین(ع) مبارزه با طاغوتیان و اصلاح دین بود و امام خمینی(ره) با قیام خود و رهبری انقلاب مردم ایران توانست جامعه اسلامی را از خطر سقوط در پرتگاه های دنیا پرستی و بی دینی نجات دهد.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به دو اقدام ننگین کشف حجاب و غربی گرایی در رژیم فاسد شاهنشاهی ابرازداشت: به یاد داریم که چگونه این رژیم فاسد در تلاش بود تا با کشف حجاب فرهنگ اسلامی جامعه را تضعیف کند اما هیچگاه نتوانست این اقدام های خود را به سرانجام برساند.

حجت الاسلام غضبان معرف با بیان این که مردم ایران ملتی آگاه و با بصیرت هستند، گفت: ملت ایران با آگاهی از میزان وحشی گری رژیم شاهنشاهی به خیابان ها ریختند و حماسه ها آفریدند.

احیای دین از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرک طالقانی تصریح کرد: اگر رژیم فاسد شاه تداوم می یافت نامی از اسلام باقی نمی ماند اما به برکت انقلاب اسلامی و درایت و حکمت امام خمینی(ره) اسلام از خطر نابودی در امان ماند و امروز ما وظیفه داریم راه امام را ادامه و به آموزه های اسلامی عمل کنیم.

وی در ادامه انقلاب ملت ایران را دو نوع انقلاب توصیف و عنوان کرد: تحول درونی و بصیرت افزایی نخستین انقلاب مردم ایران و سرنگونی رژیم پهلوی انقلاب آن ها بود.

حجت الاسلام غضبان معرف در پایان بیان داشت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در جهان است و ملت ایران در این مسیر با اعتماد به نفس و اتکا به خداوند دست بیگانگان را کوتاه کردند./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات