۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۴۵۰۵۳
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ‌کاشان:

در ایام دهه فجر 45 مبلّغ و مبلّغه دینی به مناطق محروم کاشان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: در دهه مبارک فجر، 45 مبلّغ و مبلّغه دینی به مراکز آموزشی، مساجد، حسنیه ها و هیئات مذهبی این شهرستان اعزام می شوند.
حجت الاسلام حسن صنعتكار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام حسن صنعت کارفر، کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان  پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اعزام مبلّغ دینی در ایام و مناسبت های ملی و مذهبی یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

وی افزود: بر همین اساس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب و برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبلغان دینی اعزام شدند.

 

حجت‌الاسلام صنعت کارفر ، با اشاره به اعزام 37 مبلغ و 8 مبلغه روحانی افزود: این اعزام ها از 12 بهمن تا 22 بهمن به مراکز آموزشی، فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی این شهرستان انجام می شود.

 

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: تعدادی از مبلغان دینی نیز به مناطق روستایی محروم شهرستان کاشان اعزام شده اند.

 

وی ایجاد نشاط ملی، بهره‌مندی از این ایام در راستای تبیین اندیشه های امام راحل، پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت ومقاومت را از جمله اهداف اعزام مبلّغ در این ایام دانست و افزود: تعدادی از مبلّغان دینی نیز با حضور در مدارس به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان می‌پردازند.

 

به گفته وی، 18 روحانی مستقر و هجرت اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز در این ایام، در مناطق روستایی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند.

 

حجت الاسلام صنعت کارفر یادآور شد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقامه نماز جماعت، بیان احکام دینی، شرعی و مشاوره، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات از سرفصل‌های تبلیغی مبلغان اعزامی در دهه فجر است./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات