۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۴۵۰۶۴

پیام رھبر شیعیان پاکستان در روز ھمبستگی با مردم کشمیر

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان پاکستان با صدور بیانیه در «روز ھمبستگی با مردم کشمیر» بیان داشت که به زودی شاهد آزادی مردم کشمیر خواهیم بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ساجد علي نقوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان، با صدور بیانیه در «روزھمبستگی با مردم کشمیر» تأکید کرد که برگزاری راھپیمایی، نشست ھای اعتراض آمیز و کنفرانس ھا در سراسر پاکستان کوچک ترین کاری است که می توان برای مردم کشمیر انجام داد.

 

وی دفاع از خواسته های منطقی مردم کشمیر وظیفه ملت پاکستان است، افزود: به ھمین دلیل پنجم فوریه در کشور به «روزھمبستگی با مردم کشمیر» اختصاص دادہ شدہ است.

 

حجت الاسلام و المسلمین نقوی با تاکید بر این که مسلمانان کشمیر بیش از نیم قرن است که زیر سلطه و سرکوب نیروھای امنیتی ھندی قرار دارند از سازمانھ ای بین المللی و مدعیان حقوق بشر خواست برای رھایی مردم مظلوم کشمیر و دستیابی به حقوق ابتدایی آنان نقش بھتری ایفا کنند.


وی با اشارہ به بدون نتیجه بودن مذاکره میان هن و پاکستان ادامه داد: عدم حضور نمایندگان کشمیری ھا در مذاکرات علت اصلی شکست مذاکرات است.

 

رھبرشیعیان پاکستان خواھان توقف سیاست ھای سرکوب گرانه دولت ھندوستان در کشمیر شد و اظھار داشت: پس از برقراری آرامش و امینت در کشمیر می توان فضای مذاکرات را سازندہ و امیدوار کنندہ توصیف کرد./988/ب901/د

ارسال نظرات