۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۴۵۰۹۰
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

حفظ و حراست از دستاوردهای هسته‌ای بر عهده همگان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران بیان این‌که توانمندی هسته ای صلح آمیز کشور حاصل خون هزاران شهید است، گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای هسته‌ای بر عهده همگان است.
حجت الاسلام والمسلمين کاظم صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز در یادواره شهدای شهرستان هشترود با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این نظام حاصل مجاهدت روحانیت آگاه، حضور در صحنه ملت و فداکاری فرزندان این مرز و بوم بوده که به سادگی دست ما نرسیده است.


وی استقلال، عزت، آزادی، امنیت و حتی دستاوردهای علمی کشور را حاصل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور منطقه شناخته می‌شود، همه به واسطه تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور در صحنه ملت ایران است.


امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که توانمندی هسته ای صلح آمیز کشور حاصل خون هزاران شهید است، تصریح کرد: همه باید در حفظ و حراست از این توانمندی تلاش کنیم، زیرا پیشرفته‌ترین کشورها این راه را در مدت 50 سال پیمودند، اما ما با کمک دانشمندان ایرانی در مدت چهار سال به آن دست یافتیم.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که فناوری‌های نوین و بومی ایران اسلامی موجب حیرت جهانیان شده است، ادامه داد: دنیا قدرت ایرانی را در هشت سال دفاع مقدس دیده و جوانان ما به دنیا نشان دادند که عاشق ولایت و خاک وطن هستند.


امام جمعه موقت تهران خواستار توجه مردم و مسؤولان نسبت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی شد و گفت: توصیه قریب به اتفاق شهدا ویلات‌مداری بوده است، امروز زمان آن رسیده که ولایت‌مداری خود را در عمل نشان دهیم و حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشیم.


وی با تأکید بر این‌که یاد و خاطره شهدا در کشور باید زنده بماند و هرکس به هر نحوی که می تواند باید فرهنگ جهاد و شهادت را احیا کند، افزود: برگزاری یادواره شهدا تجلی قدرت شهداست، این محافل اوج عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان نظام می کشد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات