۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۳۲۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

ترویج اندیشه های امام راحل بهترین راه مبارزه با مکتب های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که اندیشه حضرت امام(ره) می‌تواند معرف ایشان و انقلاب در بین نسل جوان و چهارم انقلاب باشد، گفت: ترویج اندیشه های امام راحل بهترین راه مبارزه با مکتب های انحرافی است.
حجت الاسلام حنان ، مديرکل ارشاد لرستان

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، صبح امروز، در دیدار با کارکنان این اداره کل به مناسبت دهه فجر گفت: خدمت به مردم در دین مقدس اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با تأکید بر این که مسؤولان در انجام کارها رضایت خداوند را در نظر بگیرند، بیان داشت: توجه به رضایت خداوند رضایت خلق را به‌دنبال دارد.

حجت‌الاسلام حنان با بیان این که امام خمینی(ره) در همه ابعاد سرآمد بود، گفت: ایشان در مسائل عرفانی، فقهی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی به‌صورت نظری و عملی یک شخصیت کامل بود.

وی با بیان این که امروز ما وظیفه سنگینی در برابر انقلاب برعهده داریم، افزود: باید اندیشه های امام راحل را بین نسل جوان تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام حنان با بیان این که ما باید تفکرات و اندیشه امام(ره) را در جامعه به ویژه بین نسل جوان معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: اندیشه حضرت امام(ره) می‌تواند معرف ایشان و انقلاب در بین نسل جدید باشد.

وی با اشاره به این که دین اسلام یک دین کامل است، خاطرنشان کرد: شناخت امام خمینی(ره) از دین اسلام موجب شد که ایشان در همه ابعاد انسانی کامل باشند.

اندیشه های امام راحل بهترین راه مبارزه با مکتب های انحرافی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند اندیشه های امام خمینی(ره) هستیم، افزود: اندیشه های امام راحل بهترین راه مبارزه با مکتب های انحرافی است.

با اشاره به این که امام خمینی(ره) با وجود موانع فراوانی در آن زمان نفوذ کلامش جهان را فرا گرفت، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در جامعه امروز اهداف و اندیشه‌های امام خمینی(ره) را به خوبی معرفی کنیم./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات