۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۴۵۳۶۶
با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب حضور مؤثر پایگاه شهید بابایی در جنگ

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور استاندار اصفهان از کتاب، رویدادها و حوادث لحظه به لحظه حضور مؤثر پایگاه شهید بابایی ارتش، در سال های دفاع مقدس رونمایی شد.
استاندار اصفهان زرگرپور

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان رسول زرگرپور، استاندار اصفهان امروز و در مراسم روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر یادآور اوج مبارزات ملت ایران با استکبار جهانی و لحظه های شیرین پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

استاندار اصفهان افزود: گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر برای یادآوری فداکاری شهدای انقلاب اسلامی و ادای احترام به همه شهدا و خانواده معزز آنان و همچنین ادای احترام به همه فجرآفرینان و کسانی است که در بزرگ‌ترین معجزه قرن  مشارکت داشتند.

 

وی با اشاره به روز نیروی هوایی، گفت: 19 بهمن ماه سال 57 روز حماسه ادای احترام شورآفرینان نیروی هوایی درحضور امام(ره) بود که در این روز همافران در انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

 

زرگرپور با بیان این که همافران نیروی هوایی ارتش با بیعت با امام خمینی(ره)، حرکت بزرگ و حماسی خود را در ادبیات انقلاب ماندگار کردند، اظهار داشت: درود بر همه همافران نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران که با این حرکت کمر دولت شاهنشاهی را شکستند و درود بر همه این افراد که هر سال افتخار دیدار مقام معظم رهبری را پیدا  می‌کنند.

 

استاندار اصفهان با اشاره به این که جهاد خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروی هوایی آغاز شد، اظهار داشت: به فرموده امام(ره) «نیروی هوایی، نیروی الهی است»  و باید بگوییم صنعت کوچکی نیست و نیروی هوایی باید به این موضوع افتخار کند.

 

وی با بیان این‌که در سفر رییس جمهور به اصفهان، وی در ابتدا از وضعیت شهدای ارتش و پایگاه های ارتش جویا شدند، افزود: این امر نشان از اهمیت ایشان برای همه نیروهای مسلح است.

 

زرگرپور به استقبال باشکوه مردم از رییس‌جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: در طول 13 سفر استانی کاروان تدبیر و امید، سفر به اصفهان با شکوه‌ترین حماسه‌ای بود که در استقبال از ریاست جمهوری رقم خورد.

 

وی افزود: میدان امام(ره) لبریز از جمعیت شد و مردم اصفهان حق مطلب را ادا کردند چرا که احترام به دولت، احترام به نظام است  و امروز ما باید حق مطلب را برای این مردم ادا کنیم.

 

استاندار اصفهان اظهار داشت: سر تعظیم فرو می آوریم به بلوغ سیاسی و قدرشناسی مردم و حماسه ای که آفریدند و با این حضور مسؤولیت ما را چند برابر کردند.

 

مدیر ارشد استان گفت: امیدواریم که با کمک همه مسؤولان استان از این فرصت طلایی حداکثر استفاده را ببریم تا مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان از برکات این سفر حداکثر بهره را ببرند.

 

گفتنی است، در این مراسم از کتاب، رویدادها و حوادث لحظه به لحظه حضور مؤثر پایگاه شهید بابایی ارتش در سال های دفاع مقدس رونمایی شد./939/پ202/ب6

ارسال نظرات