۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۴۵۷۵۵
آیت الله علوی گرگانی:

کشور امام زمان در برابر فتنه های دشمنان محفوظ است

خبرگزاری رسا ـ استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با توجه به عنایت امام عصر (عج) به انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خادمان اسلام بدانند دست ولایت امام زمان (عج) همراه همیشگی جمهوری اسلامی ایران است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان عقیدتی سیاسی مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار در استان ها با توجه به آیه «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنینَ عَلَی الْقِتالِ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ عِشْرُونَ صابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفاً مِنَ الَّذینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَفْقَهُونَ» خاطر نشان کرد: اگر برای حرکت در راه اسلام به خداوند اعتماد کنیم همیشه پیروز هستیم.
 
وی طلاب را ادامه دهنده راه پیامبر اکرم(ص) بیان کرد و گفت: برخی از آیات قرآن خطاب به پیامبر(ص) است اما کسانی که لباس پیامبر را پوشیدند باید کار و راه پیامبر را ادامه دهند آن چنان که امام راحل(ره) با توکل بر خداوند با دست خالی به جنگ با استکبار رفت و خداوند وی را حمایت کرد بنابراین در حرکت های اسلامی باید به خدا توکل کرد.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به پیروزی های مختلف مسلمانان در برابر جبهه های عظیم دشمنان یادآور شد: خداوند می فرماید اگر توکل کنید من دشمنان را در نظر شما کوچک می کنم و نمونه بارز این مسأله در هشت سال دفاع مقدس دیده شد که تمام قدرت های جهان مقابل ایران ایستادند ولی رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند و عشق به شهادت در جبهه علیه باطل پیروز شدند.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اراده خداوند در تمام کارها بالاتر از هر چیز دانست و اظهار داشت: اگر اراده ما و امید ما خدایی باشد، خداوند جهت حرکت را مشخص می کند و اگر جهت حرکت را خداوند مشخص کرد حتی اگر عده دشمنان بیشتر هم باشد قطعا پیروزی با حق است.
 
وی فعالان در نظام جمهوری اسلامی ایران را به توکل بر خدا و تقوای الهی سفارش کرد و افزود: ایران کشوری است که بر پایه اراده خداوند و دستورات پیامبر و اهل بیت(ع) استوار است بنابراین در جامعه باید توکل بر خدا و تقوای الهی حاکم بر همه کارها باشد و این یعنی پیروزی حقیقی.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی توجه ولی عصر(عج) را همراه همیشگی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: خادمان جمهوری اسلامی ایران بدانند دست ولایت امام زمان (عج) همراه انقلاب اسلامی است و کشوری که امام عصر(عج) یاری کننده اش باشد در برابر فتنه های دشمنان حفظ می شود./1322/پ202/ج
ارسال نظرات