۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۴۵۸۳۳
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی به موضع‌گیر‌ی استکبار جهانی دانست و گفت: عبادت تنها در اذکار و مراسم‌ها منحصر نمی‌شود؛ بلکه هر کار و حرکتی که در جهت تقویت اسلام و ارزش‌های اسلامی باشد عبادت است؛ حضور و حرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت عبادی و سیاسی است.
حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهم‌ترین شاخصه‌ انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن دانست و گفت: در بسیاری از کشورها عنوان مردمی و جمهوری وجود دارد، ولی همه دنیا می‌داند که کشورهای دیگر از حضور همگانی ملت ما الگو می‌گیرند.

 

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی با حضور، پشتیبانی و حرکت میلیونی مردم به وجود آمد، البته امام راحل اعمال مدیریت کردند، ولی این اعمال مدیریت با حضور مردم محقق شد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مردم در طول 36 سال گذشته با حضور خود در عرصه‌های مختلف از انقلاب اسلامی محافظت کردند، اظهار داشت: همانگونه که حضور همگانی مردم سبب پایه گذاری انقلاب شد، اکنون نیز شاهد هستیم که حضور مردم با تأییدات الهی پایه‌های نظام را نگه داشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با تأکید بر حضور همگانی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن عنوان کرد: این حضور نشان می‌دهد که در کشور ما با وجود اختلاف سلیقه‌ها و حتی گلایه نسبت به عملکرد برخی از مسؤولان و کارها، مردم به اصل نظام، ارزش‌های نظام و حاکمیت پایبند هستند؛ از این‌رو می‌بینیم مردم به صورت جمعی، خانوادگی و طبقات مختلف در عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنند.

 

وی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با نظام و رهبری است که این نوعی پشتیبانی برای نظام به شمار می‌آید؛ دلیل دشمنی مستکبران جهان نیز به سبب استقلال نظام و صدور و الگو بودن این استقلال به کشورهای دیگر است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی به موضع‌گیر‌ی استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: اقتدار در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دیگر مسائل یکی از سرمایه‌های مهم نظام است که با حضور همگانی و چشمگیر مردم محقق می‌شود؛ در حقیقت حضور مردم در عرصه‌های مختلف مظهر و جلوه‌ای از اقتدار نظام است.

 

وی افزود: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب قوت قلب و احساس مسؤولیت بیشتر مسؤولان می‌شود؛ همچنین نقشه‌ دشمنان را خنثی می‌کنند و به آنها نشان می‌دهد هر چند دود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به چشم مردم می‌رود، ولی با این وجود مردم همواره در صحنه حضور داشته و ضمن دفاع از انقلاب و نظام، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را عبادت عنوان کرد و گفت: براساس آموزه‌های دینی هر حرکت و گامی که در مسیر تعالی و رشد جامعه، تقویت اسلام و نظام اسلامی باشد، مورد رضایت خدا بوده و عبادت است.

 

وی تأکید کرد: عبادت تنها در اذکار و مراسم‌ها منحصر نمی‌شود؛ بلکه هر کار و حرکتی که در جهت تقویت اسلام و ارزش‌های اسلامی باشد عبادت است؛ حضور و حرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت عبادی و سیاسی است./993/ت302/ش

ارسال نظرات