۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۴۵۸۴۳

تقدیر استاندار قم از سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل ساماندهی هیأت‌های مذهبی

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم از سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل ساماندهی هیأت مذهبی تقدیر کرد و گفت: انقلاب و نظام اسلامی هر چه دارد از هیأت مذهبی و مجالس اباعبدالله الحسین(ع) است و ما باید به هیأت مذهبی که در معرفی ابعاد شخصیتی سیدالشهدا(ع) و حماسه بزرگ سال 61 هجری نقش دارند، افتخار کنیم.
استاندار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش در همایش نقش هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی که با حضور گسترده مسئولان هیئات مذهبی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، شعار اصلی قیام امام خمینی(ره) را بر محور ارزش‌های اسلام ناب محمدی دانست و گفت: حضرت امام جزو اولین کسانی بودند که علاوه بر زندانی و  تبعیدشدن، فرزند خودشان را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند.

 

به گفته استاندار قم، حضرت امام به کمک مردم هوشیار و بیدار، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که پیروزی انقلاب اسلامی منشا تحولات بزرگی در ایران، منطقه و جهان شده است.

 

وی مشارکت مردم در همه امور را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: چه افتخاری بالاتر از اینکه مردم خودشان در همه امور تصمیم می‌گیرند. مردم مقام معظم رهبری را به وسیله خبرگان رهبری و رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به صورت مستقیم انتخاب می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام صالحی منش با بیان اینکه نمایندگان مجلس با تیزبینی و دقت بر نحوه هزینه کرد بودجه دولت نظارت دارند، تصریح کرد: مگر کسی جرات می‌کند هر طور که دلش بخواهد بودجه را جابجا بکند.

 

وی با بیان اینکه کشورهای مختلف آرزو می‌کنند کشوری مثل ایران داشته باشند، تاکید کرد: خداوند ما را از ظلم، گرفتاری، فساد و بی‌دینی رژیم منحوس پهلوی نجات داد و خوشبختانه امروز کشور مستقلی داریم و دنیا به ما افتخار می‌کند.

 

استاندار قم اضافه کرد: البته مشکلاتی در جامعه وجود دارد که دولت وظیفه دارد با همراهی مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری این مشکلات را برطرف کند.

 

وی به نقش هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب و نظام اسلامی هر چه دارد از هیئات مذهبی و مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام است و ما باید به هیئات مذهبی که در معرفی ابعاد شخصیتی اباعبدالله علیه السلام و حماسه بزرگ سال 61 هجری نقش دارند افتخار کنیم.

 

صالحی منش با بیان اینکه قم پایگاه هیئات مذهبی بزرگ است، اظهار کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی در همه جای کشور هیئات مذهبی را ساماندهی کرده و این تشکل‌ها در پاسداشت مناسبت‌های دینی و انقلابی نقش بزرگی ایفا می‌کنند.

 

استاندار قم گسترش فرهنگ ناب تشیع در جهان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: همراه وزیر کشور خدمت آیت‌الله اعرافی رفته بودیم که وقتی ایشان از مسائل خارج کشور برای ما تعریف می‌کرد بهت زده شدیم.

 

وی معتقد است که امروز شیعه در جای جای دنیا نام و نشانی دارد و هیئات مذهبی زیادی در کشورهای مختلف دنیا فعالیت آئینی دارند.

 

حجت‌الاسلام صالحی منش با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری در جامعه خطاب به مردم گفت: ما شرمنده مردم هستیم و از شما معذرت می‌خواهیم که آن طور که باید و در شأن شما نتوانستیم خدمات ارائه کنیم ولی تمام تلاش خودمان را برای ارائه خدمات مطلوب‌‌تر به کار می‌گیریم./1325/د101/ف

ارسال نظرات