۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۴۵۹۳۹

اخبار کوتاه از اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، وقف جدیدی به مناسبت ایام الله دهه فجر در اصفهان، مراسم تودیع و معارفه رییس اوقاف شهرستان فلاورجان از عناوین اخبار کوتاه اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان است.
اخبار کوتاه

حجت الاسلام مرتضی اکبری رییس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: بی‌تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم رنج‌کشیده‌ای است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت‌طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.



وی ضمن تبریک دهه فجر و نثار خالص‌ترین درودها به ارواح طیبه شهیدان انقلاب اسلامی و روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب سترگ الهی گفت: از همه ملت سرافراز ایران اسلامی جهت مشارکت پرشور و فعالانه در 22 بهمن ماه دعوت می‌کنیم.



رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: بدون شک این حضور با صلابت می‌تواند یکبار دیگر توطئه در هم تنیده تارعنکبوتی نظام استکبار را خنثی کند.

 

وقف جدیدی به مناسبت ایام الله دهه فجر در اصفهان

 

حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهر اصفهان گفت: هم زمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی یک وقف جدید توسط واقفی نیک اندیش به ثبت رسید.



وی در ادامه تصریح کرد: این وقف از سوی بانوی نیک اندیش به نام شهربانو نعمت الهی در ناحیه یک شهر اصفهان صورت گرفته است.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهر اصفهان در ادامه افزود: این موقوفه پنج دانگ از 6 دانگ یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان ابن سینا به ارزش تقریبی هشت میلیارد و 500 میلیون ریال و به مساحت 312 متر مربع می‌باشد.



حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور ادامه داد: واقف عواید حاصل از این وقف خود را جهت استفاده طلاب دینی برادران بصورت رسمی وقف عام المنفعه صرف کرده است.

 

مراسم تودیع و معارفه رییس اوقاف شهرستان فلاورجان

 

حامد جعفرزاده مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم تودیع و معارفه رییس اوقاف شهرستان فلاورجان با حضور مدیرکل محترم اوقاف استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان در محل آن اداره برگزار شد.



وی تصریح کرد: در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه حجت الاسلام سیدحسن فاضلی، جناب آقای احمد آزادگی را به عنوان رییس جدید این اداره معرفی نمودند.



مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در ادامه این مراسم مدیرکل اوقاف استان عملکرد اداره مذکور را مورد بررسی قرار داد.



وی افزود: اقدامات صورت گرفته در حوزه ورود اطلاعات و GIS به سامانه، اجارات و اخذ اسناد مالکیت در سال جاری مورد بررسی ویژه قرار گرفت.



جعفرزاده عنوان کرد: پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته عملکرد اوقاف شهرستان فلاورجان خوب ارزیابی شد./939/د101/ب4

ارسال نظرات