۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۴۵۹۸۲

بیانیه تشکل‌های دینی و مردمی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خبرگزاری رسا ـ تشکل های دینی و مردمی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور گسترده در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند.
بيانيه تشکل ها

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، تشکل های دینی و مردمی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی، یوم الله 22 بهمن را روز تجدید عهد و پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی ذکر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع از عزت و شرف این مرز و بوم دفاع از ارزشهای اسلامی و معارف والای قرآنی است که با تارو پود زن و مرد این سرزمین کهن عجین گشته است.

در سالگرد سی و ششمین فجرِ آزادی بخش انقلاب اسلامی ایران، همه مردان و زنان آزاده و عزت طلب ایران  اسلامی بار دیگر با حضور در سیل خروشان راهپیمایی 22 بهمن، آمادگی خود را برای دفاع از آرمانها و اهداف این نظام مقدس اعلام می دارند و عهد و پیمانی مجدد با پرچمدار رشید این انقلاب می‌کنند.

مطرح شدن اسلام بعنوان یک مکتب زنده و پویا و آزادی بخش در جهان، عزتمندی و بیداری مسلمانان و گسترش روحیه ضد استکباری و مبارزه با طواغیت و حکومت های وابسته، تمامی اینها از برکات انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

این انقلاب با ادبیات صد در صد دینی و به پیشگامی روحانیت و از پایگاه مساجد و مجالس مذهبی و به رهبری یک مرجع دینی یعنی امام راحل صورت گرفت و امام خمینی همان شجره طیبه انقلاب اسلامی است که با آرمان بلند خویش و استقامت و حق‌طلبی خود، زندان و تبعید را به جان خرید اما جان ها را بیدار و هویت را به ایران اسلامی و مسلمانان جهان داد.

از آغاز  پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه در برابر جمهوری اسلامی توطئه های گوناگونی را برنامه ریزی کرده است؛ ترور اندیشمندان اسلامی، تقویت فعالیتهای جریانهای انحرافی و راه اندازی جنگ هشت ساله و.. .. اما در تمام این طوفان های سهمگین، مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر شجاع و بصیر خویش،  چون سدی مستحکم در برابر آن ظاهر شدند و دشمنان جز خفّت و خواری چیزی را به ارمغان نبردند.

شورای هیئات مذهبی استان خراسان رضوی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان، جمعیت بانوان فرهیخته،  شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان مشهد مقدس، انجمن های اسلامی کارگری و کانون های فرهنگی تبلیغی و تمام شبکه های وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بار دیگر با وحدت و همدلی و اطاعت از  فرمایشات مقام عظمای ولایت با حضور به یاد ماندنی خود، موجبات نا امیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم خواهند کرد./934/د102/ب4

ارسال نظرات