۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۴۶۰۳۶

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان به مناسبت 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان در بیانیه ای از عموم مردم با بصیرت و غیور استان برای حضوری دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.
بيانيه تشکل ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در بیانیه ای مردم لرستان را برای حضور در راهپیمایی بوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرده است.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ملت ایران بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) و به رهبری امام خمینی (ره) از سال 57 در تاریخ ثبت شد.

در ادامه افزوده شده است: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ادامه یافت و امروز روشنگر مسیر همه آزادی خواهان جهان شده و امروز انقلاب ملت ایران اسلامی سرمنشأ ایجاد بیداری اسلامی در جهان شده است.

در این بیانیه آمده است: ملت با بصیرت ایران اسلامی، با گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون نظام در برابر حربه های مختلف دشمنان در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری همیشگی و با اقتدار دارند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به این که خروش مقدس ملت ایران اسلامی علیه ظلم و ستم طاغوت زمان و نیز استواری و استقامت مردمی است که با وحدت کلمه و ولایت پذیری به رهبری امام خمینی(ره) انقلابی را رقم زدند که «انفجار نور بود»، افزوده شده است: امروز گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی اصیل و الهام بخش برای توده های مردم آزادی خواه وتحت ستم نظام سلطه در جهان شده است.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان در این بیانیه با اشاره به این که دشمنان دست از دسیسه و مبارزه با ملت ایران بر نمی دارند و هر بار پس از شکست در برابر اراده ملت ایران، دست به دامان دسیسه ای دیگر می شود، مطرح کرده است: دشمن امروز جهت مقابله با گفتمان اسلام و انقلاب ایران اسلامی، هتک حرمت نبی مکرم(ص) و توهین به مقدسات را در دستور کار گرفته است.

در این بیانیه افزوده است: ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی داعش و القاعده در منطقه و آتش افروزی به نام اسلام نیز از برنامه های دشمنان در راستای طرح اسلام ستیزی آنان و با هدف مقابله با اشاعه گفتمان اسلامی است.

دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در این بیانیه از عموم مردم استان دعوت به عمل ‌آورده که با حضور آگاهانه، وحدت بخش و عزت آفرین خویش در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه بار دیگر وحدت ملی را برای جهانیان به نمایش بگذارند./9451/د101/ب2

ارسال نظرات