۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۴۶۰۸۲
سپاه قم:

اراده پولادین ملت ایران و حضور در صحنه های حساس انقلاب غرب را به زانو در آورده است

خبرگزاری رسا ـ سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی ایران در راستای حضور هر چه با شکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و حضور مردم در صحنه های انقلاب را علت شکست دشمنان بیان کرد.
سپاه علي بن ابيطالب قم
به گزارش خبرگزاری رسا، سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای اهمیت حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن، با صدور بیانیه ای برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی امسال دعوت کرد.
 
متن بیانیه به این شرح است:
 
« و قل جآء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا » - سوره‏ اسراء، آیه 81
 
بگو که حق آمد و باطل نابود شد که البته باطل رفتنی و نابود شدنی است.
 
در طلیعه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در حالی که انعکاس انوار روحبخش این «انفجار نور» سراسر جهان مادی غرب و شرق را فراگرفته است، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه آزادگان و آزادیخواهان جهان این مناسبت مبارک را جشن می گیرند.
 
انقلاب اسلامی که با آرمان ها و شعارهایی متفاوت از سایر انقلاب های هم عصر خود به وقوع پیوست، توانست روح «عدالت و معنویت» برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) را نه تنها در دنیای اسلام بلکه در ذهن همه اندیشمندان و متفکران و در دل همه مستضعفان و محرومان زنده کند.
 
قطعا این حادثه بزرگ و تاثیرگذار به برکت روح قدسی و رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و به برکت مجاهدت های همه علماء و خون شهدایی بود که در کنار پرچم این انقلاب با امام همراه شدند و در مسیر تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از اسلام ناب او را یاری کردند.
 
امروز اگر قدرت های شرق و غرب همه راه های به زانو در آوردن یا ایجاد انحراف در مسیر این انقلاب و اراده پولادین ملت انقلابی ما را آزموده و در آخرین حربه پوچ خود متوسل به تحریمهای اقتصادی شده و درنهایت نیز راه مذاکره را در پیش گرفته اند، ناشی از هراس و ترس روزافزون آنها از الگو سازی نظام جمهوری در برابر چشمان تیزبین و امیدوار ملتهای اسلامی و غیراسلامی جهان و حرکت پرشتاب ملت ایران در گذر از «پیچ بزرگ تاریخی» به سوی «تمدن نوین اسلامی» است.
 
تجربه های عبور ملت سلحشور ایران از انواع توطئه ها و موانع کوچک و بزرگ، از موج سهمگین ترور و حرکتهای تجزیه طلبانه تا دفاع مقدس هشت ساله ، از تحریمهای گسترده و متنوع اقتصادی و علمی و فناوری تا فتنه های متعدد سیاسی و فرهنگی ... همه و همه قدرت هضم و عبور انقلاب اسلامی و ملت ما از آنها را به اثبات رسانده است.
 
اما مطمئنا تحلیلگران بین المللی واندیشمندان سیاسی نیز اکنون به این نتیجه رسیده اند که تنها رمز پیروزی و موفقیت این انقلاب در طول سی و شش سال و انشاءالله تا زمان سپردن پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) «وحدت و همدلی ملت حول محور ولایت» است و از همین روی تلاش اصلی آنها در مسیر ایجاد تفرقه و تردید در صفوف مستحکم مردم و به ویژه جوانان دلبسته به انقلاب و نظام اسلامی است که همگان باید به این نکته توجه داشته باشند.
 
ما بسیجیان، کارکنان و فرماندهان سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید عهد و پیمان با همه شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وامام شهیدان، از عموم مردم جهت حضور پرشور دربرنامه ها و جشن های این دهه مبارک به ویژه راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن دعوت نموده و اعلام می داریم، ما نیز همچون گذشته با انگیزه ای پولادین و شوقی وصف ناپذیر در سنگر حمایت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) در کنار مردم عزیز قم در میدان خواهیم بود.
 
/1322/د101/ج
ارسال نظرات