۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۴۶۲۰۷

دعوت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان بوشهر در بیانیه های جداگانه، اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان را به شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کردند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان بوشهر، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بوشهر، شورای هیئات مذهبی استان بوشهر، کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر در بیانیه های جداگانه، اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان را به شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کردندکه قسمتی از بخش های این بیانیه ها به این شرح است:

 

مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان بوشهر در بیانیه ای گفت: 22بهمن ماه هر سال یادآور خاطره شیرین پیروزی ملت بزرگ ایران بر طاغوت و استکبار است. پیروزی که در پرتو عمل به تعالیم انبیاء، عشق به حاکمیت معارف بلند و نورانی قرآن و اطاعت از رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد.

 

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ملت ایران، امروز با گذشت سی و شش سال همچنان نورانیت خود را در دنیا می گستراند و دل های مشتاق معنویت و ایمان ناب را به خود جذب و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کند و امروز نه تاسیس و راه اندازی گروه های تکفیری و تروریستی و نه اسلام هراسی و چنگ انداختن به چهره نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، هیچکدام نمی توانند رشد اسلام خواهی الهام گرفته شده از انقلاب بزرگ ملت ایران را با کندی مواجه کند.

 

در این بیانیه تأکید شده: مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان بوشهر ضمن دعوت از مردم بزرگوار و شریف استان جهت شرکت در جشن سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی پر شکوه 22بهمن، همراه با ملت بیدار و انقلابی در این مراسم بزرگ شرکت نموده و بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب و امام و رهبر معظم انقلاب بیعتی دوباره می‌کند.

 

روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این بیانیه ای گفت: حضور پرشور و انقلابی مردم ولایی و ارزشی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم مانند سالیان گذشته تجدید بیعت با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و همچنین پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی و بیانگر عزم راسخ ایران اسلامی در ترویج آموزه های اسلامی در سراسر کره خاکی و مقابله با اسلام هراسی و جریان های تکفیری و انحرافی خواهد بود.

 

این بیانیه می افزاید: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از آحاد مردم ولایتمدار استان به ویژه مبلغان، روحانیون، هیئات مذهبی، موسسات و مراکز قرآنی دعوت می نماید با حضور آگاهانه و پرشور در آئین راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال بار دیگر حمایت خود را از آرمان های بلند و نورانی امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت بیان کنند و یک بار دیگر با تمام توان خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خون شهیدان تجدید بیعت نمایند.»

 

کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر با صدور بیانیه ای امت همیشه در صحنه را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 

در این بیانیه آمده است: اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس سی و شش سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسانده است می آئیم تا با پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگزار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان،امام خامنه ای با تمام وجود حمایت نمائیم. از تمام مردم ولایی دعوت می کند که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

 

روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیاتاستــان بوشهــر در بیانیه ای گفت: 22بهمن ماه روز آغاز حیات مجدد اسلام ناب محمدی در ایران است زیرا مردم با عزمی راسخ با الهام گرفته از مکتب ناب محمدی و مذهب تشیع و درس گرفته از پایداری و استقامت اهل بیت عصمت و طهارت با دستی خالی برشمشیر پیروز شده و این پیروزی آغازگر تمدن نوین اسلامی و جامعه ای آزاد ، پویا و پیشرفته را در سایه ایمان و باورها ارزش های الهی و احکام نورانی اسلامی و مذهب تشیع در سایه اهل بیت عصمت و طهارت در ایران رقم زد.

 

در این بیانیه آمده است: امروز استکبار دست از گستاخی بر نداشته و همچنان پس از گذشت سی و شش سال در حال طراحی توطئه و ادامه دشمنی با اسلام و با ترویج اسلام هراسی ، اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی بی حرمتی می کند و همچنین با ایجاد و حمایت از گروهای تکفیری و تروریستی به نام اسلام اقدام به قتل، غارت و انسان سوزی در کشور های اسلامی می نماید.

 

این بیانیه تأکید می کند: حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و خط و نشان‌های جدید استکبار و صهیونیست است و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهرضمن تبریک این ایام به فجر آفرینان، خصوصاً ایثارگران و خانواده شهیدان، همدوش با همه توده‌های مؤمن و انقلابی ملت عزیز که همواره در صف مقدم انقلاب قرار داشته‌اند به حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت می کند.

 

اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بوشهر با صدور بیانیه ای امت همیشه در صحنه را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 

در این بیانیه آمده است: امروز که کینه توزی دشمنان و زخم خوردگان از انقلاب اسلامی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله الطاهرین و فرزندان مظلومش تجلی یافته و غده چرکین داعش و هم پالگی هایش خون فرزندان و رهپویان حضرتش را مباح می شمرند، بر ماست تا هرچه پرانگیزه‌تر و مصمم تر، مهیای آفرینش حماسه ای دیگر در پیشگاه جهانیان شویم و امید دشمنان و عنادجویان را ناامید کنیم.

 

در این بیانیه تأکید شده: جامعه قرآنی استان بوشهر شامل تمامی مدیران ، مربیان ، قاریان و فعالان قرآنی استان دوشادوش همه مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهند کرد.

 

شورای هیئات مذهبی استان بوشهر همچنین در بیانیه خواستار حضور پر رنگ مردم استان بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن شد و تأکیدکرد: اینک در آستانه سی و ششمین سالروز آن پیروزی بزرگ که زمینه ساز آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی گردید که هم اکنون ثمره خون های پاک عزیزانمان پیشرفت در همه زمینه ها از جمله هوافضا، انرژی هسته ای، نانو تکنولوژی، سلول های بنیادین و ... می باشد، دست در دست هم گذاشته و با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1393 با شهدای عزیز و امام راحلمان پیمان می بندیم که راه آنها را تا آخر ادامه داده و نخواهیم گذاشت تفکر لیبرالیستی و استعماری بار دیگر در این کشور بقیه الله ریشه دواند و با رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور شما خوبان در صحنه ها این راه را تا رسیدن به قله های افتخار ادامه می دهیم./846/پ202/ب6

ارسال نظرات