۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۴۶۲۱۶
آیت الله طباطبائی نژاد:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به هتاکان به پیامبر اکرم خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) از سوی دشمنان اسلام سبب شده است تا امسال مردم ایران اسلامی با حضور همگانی خود در راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دندان شکنی به هتاکان به پیامبراکرم(ص) بدهند.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي ن‍ژاد در مسجد صفاري كاشان

آیت الله سید یوسف طباطبایی ن‍ژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در حاشیه جشن دهه فجر در مسجد صفاری کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: انقلاب ما و 22 بهمن ما همه اهمیتش این است که مردم ما الحمدالله بیدارند و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حضور پیدا خواهند کرد.

 

وی افزود: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود انشالله در 22 بهمن امسال مشت محکمی به دهان دشمن خواهیم زد تا آنها  بفهمند با این حرف ها و کانال های تلویزیونی خود نمی توانند جوانان ما را و مردم ما را از دین و انقلاب خود دور کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآور شد: هر چه انقلاب اسلامی جلوتر می رود دشمنی دشمنان اسلام بیشتر خواهد شد، از این رو ما باید هوشیار باشیم تا نقشه های دشمن را مانند گذشته نقش برآب کنیم.

 

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیام اکرم(ص) و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکایی شمالی گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) از سوی دشمنان اسلام سبب شده است تا امسال مردم ایران اسلامی با حضور همگانی خود در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال جواب دندان شکنی به هتاکان به پیامبراکرم(ص) بدهند./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات