۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۴۶۲۶۳
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در لرستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور، در استان لرستان با حضور پر شور مردم ولایی و با بصیرت لرستان برگزار شد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ساعت 10 صبح، از میدان شهدای خرم آباد شد.

مردم ولایی لرستان امروز با شور و هیجان به خیابان ها آمده اند تا به دشمنان اعلام کنند که ملت همچنان در صحنه هستند و هیچ گاه نظام اسلامی را تنها نمی گذارند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه لرستان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا رسول الله» مراسم راهپیمایی 22 بهمن را آغاز و به سوی میادین اصلی و میعادگاه های تعیین شده حرکت کردند.

اقشار گوناگون مردم امروز با حضور در خیابان های لرستان از گروه‌های اجتماعی متفاوت از قبیل فرهنگیان، کشاورزان، کارگران، اصناف، دانشجویان، طلاب، سالخوردگان، نوجوانان و جوانان به این راهپیمایی جلوه خاصی بخشیدند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حمایت خویش را از انقلاب و دستاوردهای آن اعلام کردند.

شهرستان خرم‌آباد با داشتن مردمانی ولایی همیشه استانی سربلند در دفاع از آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب بوده و امروز نیز این حضور حماسی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزود.

راهپیمایی عظیم امروز با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، اقشار مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان ادارات لرستان با شکوهی خاص برگزار شد. /9459‌/پ202/ب2

ارسال نظرات