۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۲۸۸

حضور پرشور مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن/ آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز

خبرگزاری رسا ـ مردم آذربایجان غربی با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و سردادن شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، راهپیمایی یوم الله 22 در آذربایجان غربی با حضور مردم غیور و انقلابی استان در شهرهای مختلف برگزار شد.

 

بر اساس این گزاش، در ارومیه مردم، مسؤولان و روحانیت به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کرده و با سردادن شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام کردند.

 

با وجود بارش شدید باران مردم با مشت های گره کرده و شعارهای انقلابی و حماسی مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب را طی کرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان دادند.

 

حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، مبارز نستوه و مجاهد آذربایجان در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی شور و حال خاصی در مردم ایجاد کرده بود.

 

مردم ارومیه اعم از پیر و جوان، مرد و زن با سر دادن شعارهای «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی»، «آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز» ،«خامنه ای حامی مستضعفان، رهبر ما رهبر کل جهان» ، «آذربایجان جانباز، رهبرینن آیریلماز» حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

 

مردم ارومیه با شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس» خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ فریاد زدند.

 

در ادامه راهپیمایی پس از سخنرانی سردار سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور فرمانده کل قوا، قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد.

 

در قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن سالجاری مردم حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت های مقاوم و مظلوم سوریه و عراق اعلام کرده و از سپاه پاسداران و نیروی قدس که در کنار ارتش و بسیج مردمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش ایفا می کند، قدردانی کردند.

 

همچنین ضمن اعلام خشم و انزجار از آمریکا و غرب، اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

 

راهپیمایی 22 بهمن سال 93 با آتش زدن آدمک های سران کشورهای غربی به پایان رسید./936/پ202/ب4

ارسال نظرات