۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۳۲۷
نماینده بابل در مجلس:

انقلاب اسلامی بر مبنای اندیشه ناب دینی و تحقق خداباوری و خدا محوری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده بابل در مجلس، انقلاب اسلامی را بر اساس اندیشه ناب اسلام و تحقق خداباوری و خدا محوری دانست و گفت: اگر ملتی برای خدا به میدان بیاید هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها بیایستد زیرا این وعده الهی برای نصرت به مومنین است.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري، نماينده مردم بابل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی  امروز در مراسم پایانی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مصلای جمعه، انقلاب اسلامی را بر اساس اندیشه ناب اسلام و تحقق خداباوری و خدا محوری دانست و گفت: اگر ملتی برای خدا به میدان بیاید هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها بیایستد زیرا این وعده الهی برای نصرت به مومنین است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب ملی نبود بلکه رهبری آن و اساس آن بر اساس اندیشه و مکتب والای اسلامی بود.

 

دبیر مجمع نمایندگان شمال کشور در ادامه به شکست نهضت ها و انقلاب های یکصد ساله اخیر در کشور پرداخت و اذعان کرد: قیام و نهضت ملی شده صنعت نفت  که یک انقلاب ملی بود تنها با 75 هزار دلار به شکست انجامید  و کودتای سیاه آمریکایی موجب بازگشت مجدد رژیم شاهنشاهی در ایران و ورود استکبار شد.

 

وی به فشارهای و تهدیدات دشمن در دوران عمر نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در 36 سال عمر انقلاب علیرغم جنگ هشت ساله، تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی  این نظام الهی بیش از تاریخ کهن ایران آبادانی، عمران و سازندگی را  انجام داد.

 

حجت الاسلام ناصری با بیان این که سازندگی و آبادانی در یاران علیرغم رشد جمعیت زیاد ایران تحقق یافت، اظهار داشت: از سی و شش میلیون نفر جمعیت ایران در سال 57 جمعیت ایران به 85 میلیون نفر کنونی رسیده است اما توسعه و رشد شتابان و سازندگی در سراسر کشور همچنان ادامه داشته است.

 

وی افزود: قرار گرفتن تحت ولایت الهی و انگیزه های خدامحوری و خداباوری در کشور و اعتقاد به نصرت الهی و کار جهادی موجب تحقق پیشرفت های بزرگ در کشور شده است.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس را در کشور نمونه بارز و الگویی شایسته برای مدیریت  کنونی کشور دانست و گفت: اگر مدیریت دوران دفاع مقدس امروز در حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها تکرار شود موجب حل مشکلات کشور خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اگر هر فردی که در مسؤولیتی در نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است دینمدار واقعی با خدمت خالصانه و صادقانه و درد مردم را بشناسد شاهد برخی مدیریت های ناسالم  در کشور نیستیم.

 

حجت الاسلام ناصری با تاکید بر نصب مدیران ارزشی در بدنه دولت خطاب به رییس دولت یازدهم  اظهار داشت: رییس جمهور محترم در گزینش افراد برای تصدی مسؤولیت به دین باوری، داشتن درد دین و نگرش قرآنی در کنار تخصص توجه داشته باشد.

 

وی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور گفت: راهپیمایی و حضور با صلابت مردم در لبیک به ولایت فقیه و تجدید بیعت با امام راحل و آرمان های شهدا هر سال با شکوه بیشتری برگزار می شود.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس به نقش ولایت در موفقیت های بزرگ در کشور اشاره کرد و افزود: اگر بعد از سی و شش سال قدرتمندانه در جایگاهی والا در عرصه جهانی ایستاده ایم به حرمت ولایت و تدابیر ارزشمند و تدابیر ولایی مقام معظم رهبری است.

 

وی ادامه داد: اگر کسی در کشور به نصرت ولی خدا و تبولر بخش ولایت خدا شک کند و به خواب غفلت برود با لگد ننگین آمیز دشمن بیدار می شود./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات