۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۴۶۳۵۳
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی:

غفلت از آرمان های انقلاب کشور را به بن بست می کشاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرنگاران رهبری بابیان این‌که انقلاب ما انفجار نور بود و توانست نور حقیقت و معنویت را در جهان گسترش دهد، گفت: به برکت انقلاب، امروز اسلام ناب محمدی در غرب در حال گسترش بوده است و موج اسلام‌گرایی موج نخست حاکم بر نسل جوان در غرب و اروپا است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور،امروز در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تبریک این ایام‌الله به ملت ایران و قدردانی از حضور حماسی آن‌ها در این راهپیمایی گفت: این ایام یادآور حضور با بصیرت مردمی است که برای خدا و برای حاکمیت این نظام در مقابل استکبار و نظام سلطه و دست‌نشانده‌های زمان ایستادند و توانستند با یاری خداوند موج اسلام را بر موج غرب‌گرایی و استکبار گرایی نه‌تنها در ایران بلکه در تمامی نقاط جهان نابود کنند.

 

وی با اشاره به این‌که حضور درصحنه مردم امروز بیانگر زنده‌بودن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام در کشور است؛ ادامه داد: در پیروزی انقلاب غرب تصور می‌کرد نظام اسلامی به‌زودی به بن‌بست برسد اما امروز شاهد هستیم که بیداری اسلام به برکت انقلاب در سراسر جهان حتی در کانون استکبار جهانی یعنی آمریکا مردم را بیدار کرده است.

 

نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه دموکراسی غربی را ازنظر عمل به بن‌بست رسانده، تمدن و مدنیتی است که به نام فقه و اجتهاد و به نام خدا با پرچم‌دار فقیهی عادل در ایران به وقوع پیوست.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی بابیان این‌که امروز دنیا می‌خواهد بداند آنچه در این نظام واقع شد، چه شاخص‌هایی دارد، ادامه داد: نخستین شاخصی که انقلاب را پیروز کرد تمسک به ولایت الهی و اهل‌بیت (ع) و تکیه‌بر نهاد مقدس خانواده و ولایت مداری ملت ایران بود.

 

وی بابیان این‌که انقلاب را خدا پیروز کرد، گفت: تا زمانی که ملت ایران خود را در محضر خداوند متعال احساس کرده و از ولایت جدا نشوند دشمن هرگز قادر به شکست آن‌ها نخواهد بود.

 

دادستان کل کشور با اشاره به این‌که امروز برای حفظ انقلاب باید دستاوردهای جهانی اسلام ناب محمدی را به جهان عرضه کنیم، اظهار کرد: عمل به دستورات دین، آرمان‌های انقلاب و حرکت در خط رهبری و ولایت از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که ما به‌واسطه آن می‌توانیم نور انقلاب را در جهان گسترده کنیم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی از مردم خواست که همواره در خط رهبری حرکت کرده و بسترهای لازم را برای توسعه نظام فراهم کنند.

 

وی همچنین با اشاره به این‌که بقای انقلاب در شرایط کنونی وابسته به بیداری و وحدت ماست، گفت: تا زمانی که بیدارباشیم دشمن نخواهد توانست کوچک‌ترین آسیبی به ما بزند؛ اما غفلت از آرمان‌های نظامی حتی برای لحظه‌ای که دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال آن است می‌تواند کشور ما در بن‌بست و بحران‌های جدی قرار دهد بنابراین بیداری و بصیرت دینی و اسلامی از ضروری‌ترین شاخص‌های بقای انقلاب است./968/پ202/ج

 

ارسال نظرات