۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۳۶۵
رییس ‌دیوان عدالت اداری کشور:

استقامت مردم در برابر دشمنان از اصول ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس ‌دیوان عدالت اداری کشور گفت: استقامت و پایداری در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان از اصول اساسی و آرمان ملت ایران است.
رئيس ‌ديوان عدالت اداري کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رییس ‌دیوان عدالت اداری کشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که پیش از ظهر امروز در محل میدان سپاه کرج با حضور با شکوه مردم و مسوولان استانی برگزار شد با اشاره به حرکت بسیار زشت و تنفرانگیز اخیر عوامل صهیونیست به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: در سرتاسر کشور مردم برائت خود را از ایادی استکبار و اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص) را با طنین «لبیک یا محمد(ص) » اعلام کردند.

 

وی با بیان این که مردم هر ساله با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و دفاع می کنند اظهار داشت: استقامت و پایداری در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان از اصول اساسی ملت ایران است بر این اساس 22 بهمن برگ درخشان و زرینی از کتاب تاریخ ملت همیشه در صحنه ایران است.

 

رییس ‌دیوان عدالت اداری کشور تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا مردم برای همیشه از رژیم شاهنشاهی و استکبار جهانی نجات یابند از این رو به برکت این پیروزی دست استعمار از به تاراج بردن سرمایه های عظیم ملت و تسلط مالی بر دارایی کشور ساقط شد.

 

وی افزود: استکبار جهانی برای حفظ و تقویت رژیم شاهنشاهی از مستشاران و دانشمندان بسیاری استفاده کرده بود و با انواع فسادها و ظلم ها سعی در به حکومت نشاندن رژیم متجاوز پهلوی بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با بیان این که اتحاد و تبعیت از رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود یادآور شد: انقلاب اسلامی با عنایت پروردگار و با اتحاد ملت ایران و پیروی از رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسید بنابراین نظام اسلامی ایران با هیچ یک از انقلاب های دیگر کشورها مشابه نبوده چرا که این مهم به وحدت و انسجام ملت ایران رقم خورد.

 

وی با اشاره به دشمنی امریکا و استکبار جهانی علیه ایران ابراز کرد: در طول 36 سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی دشمن برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود از هیچ دشمنی دریغ نکرده و همواره سعی در براندازی نظام داشته است اما به مدد الهی تاکنون به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.

 

رییس دیوان عالی اداری کشور ادامه داد: در طول 36 سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و استکبار جهانی و صاحبان قدرت همواره در برابر ملت همیشه در صحنه ایران با شکست مواجه شدند و این نشان از اتحاد و انسجام ملت شهیدپرور ایران است.

 

وی با بیان این که ملت ایران گزینه های روی میز دشمن را بی اثر کرد اظهار داشت: آمریکا مردم را همواره از شعار گزینه های روی میز خود می ترساند در حالی که این شعارها تهدیدی بیش نیست زیرا ملت ایران گزینه های روی میز آنها را از بین می برد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر این که ملت ایران هرگز زیر بار زور نرفته است بیان داشت: کشورهای غربی و استکبار جهانی بداند که مردم ایران به پیروی از رهبری لحظه ای از ارزش ها و آرمان های خود عقب نشینی نمی کند و امروز فریاد «هیهات منا الذله» در سرتاسر کشور از سوی مردم ایران طنین انداز شده است.

 

وی با اشاره به مساله انرژی هسته‌ای عنوان داشت: مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه خود از اصل مذاکره‌ که به نفع مردم و سبب عزت و اقتدار کشور شود، دفاع و حمایت کرده‌اند و مردم غیور ایران هم به تبعیت از رهنمودهای رهبری پشتیبانی خود را از هیأت مذاکره‌کننده اعلام می‌دارند.

 

رییس دیوان عالی اداری کشور با بیان این که تحریم ها و افزایش فشارها چیزی از مقاومت و پایداری مردم کم نکرده است اظهار داشت: تحریم اعمال شده در کشور تنها سبب پایداری و استقامت ملت ایران در همه عرصه‌ها شده است چرا که این تحریم ها سبب شده در طول این سنوات ملت ایران با اتکا به داشته های خود بر روی پای خود بایستند و به هیچ کشوری وابسته نباشند.

 

وی با بیان این که استقلال، از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است یادآور شد: علی رغم تحریم ها، جوانان و دانشمندان کشور توانستند به مدارج علمی و فناوری بالایی نائل آیند که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از آن بی بهره بودند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در پایان با بیان این که مساله فرهنگی از مهم ترین دغدغه های رهبری است خاطرنشان کرد: پدران و مادران باید نسبت به شبیخون فرهنگی، آگاهی و آموزش لازم را داشته باشند تا جوانان و آینده را در مقابل هجمه های فرهنگی بیمه کنند چرا که تهاجم فرهنگی به مراتب خطرناک‌تر و دشوارتر از جنگ‌های تحمیلی و منطقه‌ای است./801/پ202/ب4

ارسال نظرات