۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۵۵۰
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران:

پیام راهپیمای 22 بهمن پافشاری بر آرمان ها و حقوق ملت در مذاکرات هسته ای است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران تاکید بر آرمان ها و پافشاری بر حقوق مردم را پیام مهم راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: به پشتوانه مردم از این نظام مذاکره کنندگان ایرانی می بایست بدون هیچ نرمشی سیاست های نظام را در سطح بین الملل تحقق ببخشند.
حجت‌الاسلام فومني
حجت الاسلام محمد فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه ارزیابی کرد و گفت: اشتیاق جوانان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سال به سال بیشتر می شود.
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران ادامه داد: مردم ایران آمدند تا بگویند ما خسته نیستیم؛ کسی که خسته است اوباما است؛ مردم ایران هنوز انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند؛ دست از انقلاب خود نیز برنمی دارند.
حجت الاسلام فومنی افزود: این ملت کماکان پیرو رهبر معظم انقلاب هستند و به دستور ایشان در هر صحنه ای که لازم باشد حاضر می شوند؛ راهپیمایی 22 بهمن جشنی به مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی بود که به خوبی برگزار شد.
وی در تبیین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: این مردم به دولتمردان ایران گفتند که فریب سخنان دروغ دشمنان را نخورید؛ همانگونه که رهبری شجاع و مقاوم داریم شما هم بایستید و ایستادگی کنید تا بتوانیم منافع مردم و کشور را تأمین کنید.
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران ادامه داد: مردم به دولتمردان پیام دادند که ما پشتیبان این نظام هستیم بنابراین محکم تر از گذشته با سران شرک مقابله کنید و هیچ نرمشی از خود نشان ندهید که دشمن سوء استفاده خواهد کرد؛ از آرمان های این ملت از جمله در بحث هسته ای کوتاه نیایید و از رهبر معظم انقلاب کمال پیروی را داشته باشید.
حجت الاسلام فومنی سیاست مداران آمریکایی را مستأصل از برخورد جدی با ایران توصیف کرد و ابراز داشت: غرب و بویژه آمریکا قافیه را باخته و هیچ راهکاری را روی میز خود غیر از مذاکره نمی بیند؛ به بیان دیگر غیر از حرف توانایی انجام کار دیگری را ندارد؛ اینها در همین حرف زدن هم سعی می کنند منافع رژیم صهیونیستی را تأمین کرده و آنها را راضی کنند.
وی اظهار داشت: آمریکا و انگلیس نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان سیاست هایی شناخته شده دارند و بدین جهت تمام مردم دنیا آنها را می شناسند؛ این آشنایی باعث منزوی شدن آنها و بی رنگ شدن حنایشان گشته است.
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران در پایان ضمن درخواست از مسؤولان جهت رسیدگی بیشتر به مردم و ارائه امکانات جهت زندگی راحت تر و آسایش بیشتر گفت: مسؤولان باید مشکلات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهند و هراس از دشمن را از دل خارج کنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات