۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۶۲۵
امام جمعه موقت کرمان:

حضور مردم در 22 بهمن پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره‌کننده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور مردم در 22 بهمن پشتوانه محکمی برای تیم هسته ای است و مذاکره کنندگان هم در مقابل، باید عزت مردم را در مذاکرات حفظ کنند.
حجت الاسلام عرب پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، امام جمعه موقت کرمان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان، با تقدیر از حضور حماسی مردم کرمان در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را نشانه پیوند مردم با انقلاب دانست و گفت: مردم ایران از بصیرت بالایی برخوردار هستند و در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب، حضور آنان چشمگیر بوده است.

 

امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: مردم ایران در 22 بهمن به دشمنان اعلام کردند که فشارهای اقتصادی آنان کارساز نبوده است، پیام این حضور قطعا به دشمنان رسیده و آنان در برنامه های خود 22 بهمن امسال را به حساب می آورند.

 

حجت الاسلام عرب پور مسائل هسته ای را بهانه ای از سوی غربی ها برای دشمنی با نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: غربی ها با اصل انقلاب ما دشمنی دارند و به بهانه مسائل هسته‌ای تحریم‌های ظالمانه ای را بر ضد ملت ایران به اجرا می گذارند.

 

وی افزود: این فشارها برای دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی است، اما مردم در 22 بهمن با صدای بلند این پیام را مخابره کردند که تحریم‌ها نتوانسته در اراده آنان خللی وارد کند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در 22 بهمن پشتوانه محکمی برای تیم هسته ای است، مذاکره کنندگان هم در مقابل، باید عزت مردم را در مذاکرات حفظ کنند.

 

امام جمعه موقت کرمان در پایان، مردم ایران را شایسته تقدیر دانست و از مسؤولان خواست با تلاش مضاعف و خدمت گذاری خالصانه، مشکلات مردم را برطرف کرده و انتظارات آنان را برآورده سازند./972/پ202/ب4

ارسال نظرات