۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۴۶۶۴۰
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد؛

شکست‌های سنگین تکفیری‌ها در القنیطره آینده رژیم صهیونیستی را با خطر مواجه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی که شکست‌های سنگین تکفیری‌ها در درعا و القنیطره را به دنبال داشته آینده رژیم صهیونیستی را با خطر مواجه می‌کند.
شيخ نعيم قاسم

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در مجمع المجتبی (ع) بیروت برگزار شد، با تأکید براینکه انقلاب اسلامی ایران توانست جریان بسیار مهمی را در منطقه شکل دهد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران منطقه را از استراتژی تسلیم به استراتژی مقاومت تبدیل کرد. انقلاب ایران موجب شد که به جای اراده کشورهای غربی، اراده مردم معیار تصمیم گیری‌ها قرار گیرد.

 

 

وی افزود: در صورتی که جمهوری اسلامی ایران روی کار نمی‌آمد جهان اسلام روز به روز عقب مانده تر می‌شد و پروژه صهیونیستی می‌توانست کاملا بر منطقه مسلط شود.

 

 

عملیات شبعا نشان داد زمام امور از دست اسرائیل خارج شده است

 

 

این عضو ارشد حزب الله  به عملیات ویژه مقاومت اسلامی لبنان در مزارع اشغالی شبعا اشاره کرد و اظهار داشت: مهم تر از کشته و زخمی شدن سربازهای صهیونیستی در این عملیات، توانایی مقاومت در بازدارندگی رژیم صهیونیستی از تجاوز بود که موجبات خوشحالی آزادگان دنیا را فراهم کرد.

 

شیخ نعیم قاسم، مقاومت را از توانمندی لازم برای ورد به نبردهای پیچیده با رژیم صهیونیستی برخوردار دانست و گفت: عملیات شبعا ثابت کرد که زمام امور از دست اسرائیل خارج شده است و مقاومت می‌تواند با اقدامات خود ترس و هراس را در دل صهیونیست‌ها ایجاد کند.

 

وی در ادامه به عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در حومه درعا و القنیطره به منظور پاکسازی این مناطق از لوث تکفیری‌ها اشاره و تصریح کرد: امروز شاهد نگرانی شدید رسانه های صهیونیستی از عملیات شهدای القنیطره هستیم؛ چرا که شکست‌های سنگین تکفیری‌ها در القنیطره آینده رژیم صهیونیستی را با خطر مواجه کرده است.

 

 

معاون سید حسن نصرالله گفت: تجربه ثابت کرده است که مقاومت اسلامی از قدرت کافی برای شکست دادن تکفیری‌های القاعده، النصره و داعش و خنثی کردن پروژه آمریکا و اسرائیل در منطقه برخوردار است.

 


شیخ نعیم قاسم مذاکرات حزب الله با جریان المستقبل را سازنده توصیف و تأکید کرد: دو طرف با جدیت وارد مذاکرت شدند و خروجی گفت‌وگوها تاکنون بسیار مثبت بوده است. برخلاف برخی که به دنبال ضربه وارد کردن به جریان
گفت‌وگوها هستند، حل مسالمت آمیز اختلافات به سود همه مردم لبنان است./983/ب901/ک

ارسال نظرات