۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۴۶۷۲۲
آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است و از تحریم و تهدید هراسی ندارد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تاکید کرد: این حضور به قدرت های زورگوی جهان ثابت کرد که ملت ایران پای انقلاب ایستاده است و از تحریم و تهدید هراسی ندارد.
آيت الله نوري همداني 1/ آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حماسه آفرینی میلیونی مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

 

وی با تبیین پیام های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: پایبندی به اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و تجدید میثاق با امام و شهدا یکی از مهم ترین پیام های حضور میلیونی مردم در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب بود.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی پیام دیگر حضور حماسه آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وحدت، همبستگی و یکدلی تمام گروه ها، قومیت ها و مذاهب دانست.

 

این مرجع تقلید پیام دیگر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را خطاب به استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: این حضور به استکبار جهانی و غرب ثابت کرد که ملت ایران از تهدید و تحریم هراسی ندارد و پای حقوق حقه خود ایستاده و مقاوم است و به هیچ وجه از این مسیر عقب نشینی نخواهد کرد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی بر لزوم اهتمام بیش از پیش مسؤولان جهت حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مردم در هر مقطع و عرصه ای که نیاز به حضور آنان بوده در صحنه حاضر شده و از انقلاب و ارزش های والای آن دفاع کرده اند.

 

این مرجع تقلید اظهار داشت: مسؤولان وظیفه دارند قدر این مردم عزیز، شریف و همیشه در صحنه را بدانند و با تمام قوا به مردم خدمت کنند و در صدد حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان برآیند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا اشاره کرد و با محکوم کردن این جنایت، گفت: آمریکایی ها ادعای آزادی بیان دارند اما اسلام هراسی می کنند و دست به کشتار و جنایت می زنند.

 

این مرجع تقلید همچنین کشتار شیعیان مظلوم پاکستان را محکوم کرد و پشت صحنه اصلی تمام این ماجراها را استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل دانست. /924/پ202/ج

ارسال نظرات