۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۹۹۱

برگزاری نمایشگاهی با موضوع انقلاب بحرین در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ سازمان «آمریکایی‌ها برای دموکراسی در بحرین» با همکاری دانشگاه «واشنگتن دی‌سی» آمریکا، نمایشگاهی به مناسبت چهارمین سالروز انقلاب بحرین در این دانشگاه دایر کرد.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان «آمریکایی‌ها برای دموکراسی در بحرین» با همکاری دانشگاه «واشنگتن دی‌سی» آمریکا، نمایشگاهی به مناسبت چهارمین سالروز انقلاب بحرین در این دانشگاه دایر کرد.


در این نمایشگاه که روز جمعه، 24 بهمن‌ماه و به مناسبت سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین افتتاح شد، تصاویری از مظلومیت مردم بحرین و نقض حقوق کودکان بحرینی در معرض دید عموم قرار گرفت.


همچنین در این نمایشگاه، تصاویری از قربانیان و کودکان بحرینی بازداشت‌شده و نیز تصاویری از سرکوب و نقض حقوق، بازداشت و آزار و اذیت کودکان توسط عناصر مزدور آل‌خلیفه که مغایر با مبانی، اصول و قوانین ویژه کودکان و انسان است، به نمایش گذاشته شده است.

 

همچنین، شماری از فعالان بحرینی در آمریکا در مقابل کاخ سفید تجمع کردند و از دولت آمریکا خواستند که مقامات بحرینی را برای آزادی بازدداشت‌شدگان سیاسی و رفع اتهام از نبیل رجب، فعال حقوقی بحرین تحت فشار قرار دهد.


در این تجمع معترضان همچنین بر آزادی شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت بحرینی «الوفاق» تأکید کردند و از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا خواستند که به علت نقض حقوق بشر در بحرین در روابط دیپلماتیک با این کشور بازنگری کند./982/د101/ک

 

ارسال نظرات