۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۴۷۰۵۲
استاد حوزه و دانشگاه:

علت مذاکره با غرب پشیمانی از گذشته انقلاب و دستان بسته مسؤولان نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه جمعیت میلیونی حاضر در راهپیمایی 22 بهمن را تکیه گاه مذاکره کنندگان توصیف کرد و گفت: اگر مسؤولان نظام اسلامی پای میز مذاکره می نشینند به اجازه رهبر معظم انقلاب است و این درآمدی بر نرمش قهرمانانه است؛ علت مذاکره با طرف غربی به هیچ وجه پشیمانی از گذشته انقلاب و یا دستان بسته مسؤولان نیست.
حجت الاسلام اشکوري
حجت الاسلام سید عبدالمجید اشکوری استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیان تفاوت های راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال های پیش گفت: راهپیمایی امسال از لحاظ کمی گسترده تر و از لحاظ کیفی نسبت به سال های گذشته بهتر بود.
 
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: طی سال های گذشته سال به سال مردم در راهپیمایی ها با بصیرت بیشتر و اراده مصمم تر و قوی تر حضور یافته اند و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
 
حجت الاسلام اشکوری افزود: شعار مردم ما با توجه به سیاست های دشمن تغییر می کند؛ مردم ما دارای سیاست مثال زدنی هستند و خود راه مقابله با دشمن را می شناسند؛ مردم می دانند که در راهپیمایی هر سال باید چه چیزی را فریاد بزنند تا دشمن بداند سیاست هایش توسط مردم شناخته شده است.
 
وی ابراز داشت: امسال مردم متوجه شدند که فعالیت هایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جریان است و در سطح بین الملل تبلیغ می کند که ملت ایران از استکبار ستیزی و رسیدن به اهداف و آرمان های خود خسته شده و دچار گسست اجتماعی گشته است بنابراین مردم تنها برای مقابله با این تبلیغات و تفکرات به میدان آمدند.
 
استاد حوزه و دانشگاه راهپیمایی 22 بهمن را نماد اقتدار ملت توصیف کرد و گفت: اگر مسؤولان نظام اسلامی پای میز مذاکره می نشینند به اجازه رهبر معظم انقلاب اسلام است و اینها نرمش قهرمانانه را تمرین می کنند؛ علت مذاکره با طرف غربی به هیچ وجه پشیمانی از گذشته انقلاب و یا دستان بسته مسؤولان نیست.
 
حجت الاسلام اشکوری پس از برگزاری این راهپیمایی مسؤولیت مسؤولان نظام را سنگین تر از گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: مردم بدین گونه عزت خود را نشان دادند و حالا مسؤولان موظفند که از این عزت دفاع کنند؛ مسؤولان در این مسؤولیت سنگین باید امانت دار این ملت بوده و در برابر استکبار و خواسته های ظالمانه آنها بایستند.
 
وی در پایان گفت: مذاکره کنندگان ایران دریافتند که به مردم می توانند به آنها تکیه کنند؛ بنابراین در مذاکرات هسته ای تنها به این فکر می کنند که هدف اصلی نه دست یافتن به نتیجه بلکه حفاظت از عزت ملتی است که بدون توجه به تمام فشارها و تهدیدها و تحریم ها به میدان آمد و از حیثیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد./836/ت302/ش
ارسال نظرات