۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۴۷۴۳۷

مسؤولان دفاتر شورای سیاست سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان دفاتر شورای سیاست سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شامگاه سه شنبه بیست و هشتم بهمن ماه با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
ديدار با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسؤولان دفاتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، شامگاه سه شنبه 28 بهمن ماه با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیداری کردند.

آیت الله موسوی جزایری در این دیدار با تقدیر از حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهارداشت: شواری سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در سال های گذشته فعالیت های ارزشمندی را انجام داده که این نشان دهنده انتصاب به جای حجت الاسلام والمسلمین تقوی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: خوزستان در سال های گذشته شاهد پیشرفت های زیادی شده و انتصاب ائمه جمعه برای شهرهای کوچک و بزرگ از جمله این پیشرفت ها است به گونه ای که هم اکنون همه شهرهای استان امام جمعه دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابرازداشت: هنگامی که در این زمینه وضعیت استان را با سال های گذشته مقایسه کنیم شاهد تفاوت های روشنی خواهیم بود.

آیت الله موسوی جزایری گفت: هم اکنون همه شهرستان های که جمعیت آن ها بیشتر از 15 هزار نفر است امام جمعه دارند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به حضور پر رنگ مردم ولایتمدار خوزستان در یوم الله 22 بهمن اظهارداشت: حضور مردم با وجود آب و هوای نامساعد پاسخ دندان شکنی به دشمنان داد.

وی افزود: ملت ایران در بهمن ماه 93 همچون سال 57 در صحنه حاضر بودند که این حضور پس از 36 سال از انقلاب اسلامی جلوه گر شادابی و عشق به ولایت است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: افتخار می کنیم که در نهاد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در حال خدمت گذاری به ائمه جمعه و نماز هستیم./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات