۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۴۷۴۳۹
استاد حوزه علمیه بابل:

فضای مجازی ابزار مناسبی برای ترویج ارزش های دینی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که همه ما در برابر امام راحل و شهدا در خصوص حفاظت از ارزش های دینی و اسلامی مسؤولیت داریم، گفت: امروز تبلیغات نباید محدود به منبر و سخنرانی باشد بلکه با فراگیری از امکانات رایانه ای در فضای مجازی می توان از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمدحسین شریف تبار، استاد حوزه علمیه بابل امشب در گردهمایی ائمه جماعت این شهرستان به نقش و جایگاه روحانیت در جامعه و اثرگزاری آن اشاره کرد و گفت: علیرغم همه تبلیغات سویی که دشمنان با استفاده از رسانه ها و دستگاه های تبلیغی خود انجام می دهند، روحانیت همچنان پناهگاه مهم ترین و مطمئن ترین گروه مرجع در میان مردم است.

 

وی با برشمردن برکات انقلاب اسلامی و نقش معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در رهبری انقلاب و هویت بخش به روحانیت گفت: روحانیت  امروز باید از فرصت تاریخی به دست آمده از انقلاب اسلامی برای نشر معارف اسلامی بهره ببرد.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که همه ما در برابر امام راحل و شهدا  در خصوص حفاظت از ارزش های دینی و اسلامی مسؤولیت داریم، خاطرنشان کرد: امروز تبلیغات نباید محدود به منبر و سخنرانی باشد بلکه با فراگیری از امکانات رایانه ای در فضای مجازی می توان از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

 

وی با اشاره به این‌که امروز دشمنان اسلام روحانیت را مورد هدف قرار داده‌اند، اذعان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا جایگاه ولایت‌ فقیه و روحانیت را در بین مردم تضعیف کنند تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

 

حجت الاسلام شریف تبار ترویج اخلاق و معنویت در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمنان اسلام با این تهاجم تلاش می‌کنند تا باورهای غربی جایگزین اعتقادات دینی مردم بشوند و با اشاعه فساد و مسائل ضداخلاقی آنها را از اسلام دور کنند.

 

وی ادامه داد: راه مقابله با تهاجم گسترده دشمنان علیه دیانت و اسلام و مصونیت از آسیب های تهاجم فرهنگی دشمنان تقویت اعتقادات دینی است.

 

استاد حوزه علمیه بابل با تقدیر از تلاش های ائمه جماعات در  فعال کردن برنامه های فرهنگی در مساجد تصریح کرد: برگزاری نمازهای جماعت در ادارات و فعال کردن مساجد در برپایی نمازهای جماعت یکی از راه های تقویت باورهای دینی در بین افراد جامعه است.

 

وی با اشاره به جایگاه رهبری و ولایت فقیه به عنوان راس و ستون اصلی خیمه نظام جمهوری اسلامی افزود: باید با پیروی از رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای بتوانیم از اسلام و آرمان شهیدان و امام شهدا پاسداری کنیم./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات