۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۴۸۳۴۸
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

انقلاب اسلامی ایران قدرت های بزرگ را به چالش کشید

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان انقلاب اسلامی ایران را امید مستضعفین جھان دانست و گفت: انقلاب امام راحل(رہ) قدرت‌ھای شرق و غرب را به چالش کشید.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مصاحبه مطبوعاتی خود از مردم پاکستان در خواست کرد که در راستای مبارزه با گروہ ھای تکفیری، کارگروه امنیتی و اطلاعاتی تشکیل دھند.


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان وھابی ھای افراطی را دشمن مشترک شیعه و سنی و ارتش پاکستان بیان کرد و گفت: ارتش مبارزہ و سرکوب گروہ ھای تروریستی وھابی را با جدیت دنبال کند.


وی با بیان این که پس از جنگ جھانی دوم کشورهای قدرتمند، دنیا را دو قطبی کردہ بودند، ابراز داشت: آمریکا برای تامین منافع خود در منطقه عربستان سعودی را مرکز اسلام و مسلمانان قرار داد که این امر با مخالفت شدید مسلمانان جھان روبرو شد.


حجت الاسلام جعفری با اشارہ به اینکه آمریکا و اسرائیل ھموارہ در حال توطئه چینی علیه ملت مسلمان بودہ اند، تاکید کرد: فلسطین به خاطر خیانت دولتمردان اسلامی از جمله عربستان سعودی از سیطرہ مسلمانان خارج شد.


وی انقلاب اسلامی ایران به رھبری امام خمینی(رہ) را نقطه آغاز قدرت مسلمانان و مستضعفین جھان دانست و گفت: شعار امام راحل(رہ) «نه شرقی و نه غربی فقط جمھوری اسلامی» مانع از دو قطبی شدن جھان شد.


این روحانی سرشناس پاکستانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، توطئه آمریکایی و اسرائیلی و خیانت رھبران مسلمان را برملا کرد بیان داشت: امام خمینی(رہ) مسلمانان جھان را به اتحاد و ھمدلی فراخواند که تنھا راہ نجات ملت مسلمان بود./988/ب902/ک

ارسال نظرات