۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۴۸۳۹۱
عضو هیأت کبارالعلمای مصر:

راه حلی جز قتل عناصر داعش وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ مفتی سابق مصر با اشاره به اینکه مقابله فکری و سیاسی با تروریست‎های داعش بی‎فایده است، عملیات نظامی و قتل همه آنان را خواستار شد.
شيخ علي جمعه مفتي سابق مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی جمعه مفتی سابق و عضو هیأت کبارالعلمای مصر در گفت وگو با روزنامه الیوم السابع این کشور با اشاره به اینکه عناصر داعش هیچ تفکری ندارند، گفت: نباید با عناصر داعش به صورت فکری مبارزه کرد چرا که آنان هیچ تفکری ندارند و باید به اقدام نظامی روی آورد.

 

وی افزود: حملات نظامی تا قتل همه داعشی ها تنها راه مقابله با این گروه است. چیزی به نام راه حل سیاسی با این جنایتکاران وجود ندارد و ادعای سازمان ملل بر حل بحران داعش بر اساس راه حل سیاسی به معنای پذیرفتن این گروه به عنوان یک دولت است.

 

شیخ علی جمعه با اشاره به مخالفت صریح داعش با اسلام، تصریح کرد: در حالی که رسول اکرم(ص) همگان را از قتل مردم برحذر می دارد، تروریست های داعش، قرآن کریم را تحریف و 21 تن از شهروندان مصری را ذبح کردند.

 

مفتی سابق مصر ادامه داد: تروریست های داعش 40 آیه از قرآن، 30 حدیث و 42 واقعه را از سیره نبوی گرفته و منحرف کردند. بنده به این تروریست ها پاسخ نمی دهم بلکه با مسلمانان سخن می گویم تا گمراهی این گروه برایشان آشکار شود.

 

وی تأکید کرد: هیچ اشتراکی بین ما و تروریست های داعش وجود ندارد و آنان چیزی از اصول و علوم دین اسلام نمی دانند./980/ب902/د

ارسال نظرات