۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۴۸۶۰۹
آیت الله نمازی تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با ضعف‌های اداری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ادارات را باید بازدید، نظارت، مدیریت و با ضعف ها برخورد کرد و اگر مدیری توان اداره ای را ندارد قحط الرجال که نیست او را برکنار و از مدیران توانمند استفاده شود.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان،  آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان دوشنبه شب در جلسه ستاد احیای شهرستان کاشان، گفت: مهم‌ترین دلیل انتخاب یکی از عناوین شعار امسال با عنوان مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب ضعف در برخی بخش ها است.

 

وی افزود: همانگونه که مشکلات اقتصادی کشور را معظم له نیازمند توجه به اقتصاد مقاومتی دانستند و در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به برنامه ریزی برای اقتصاد منهای نفت تأکید کرده و اقتصاد و کشور را براساس توانایی داخلی و امکانات داخلی دانستند، برای مشکلات مسائل دیگر نیز باید برنامه ریزی داشت.    

 

آیت الله نمازی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات گفت: اگر گره گشایی از کار ارباب رجوع انجام می شد و مدیران پای کار بودند امروز از این که کارها به موقع انجام نمی شود شاهد گلایه مردم نبودیم.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ادارات را باید بازدید، نظارت، مدیریت و با ضعف ها برخورد کرد و اگر مدیری توان اداره ای را ندارد قحط الرجال که نیست او را  برکنار و از مدیران توانمند استفاده شود.

 

آیت الله نمازی یاد آورشد: سرزمین ایران، سرزمین شهدا و اهل بیت و ولایت است و در چنین کشوری باید رعایت شئونات اخلاقی و حجاب و عفاف در اولویت قرار داشته باشد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در در ادامه بر شناسایی و استخراج معروف ها و منکرهای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی تأکید کرد و یادآور شد: بعد از شناسایی معروف و منکرهای هر یک ادارات، کار کارشناسی روی آنها انجام و سازماندهی شود.

 

آیت الله نمازی تشویق افراد محجبه به ویژه مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز امسال را یکی از برنامه های ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: حجاب و عفاف به لحاظ حاکمیت آنقدر ارزش دارد که هدایایی برای افراد محجبه در نظر گرفته شود.

 

در ادامه این نشست سید محمد موسوی معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان گفت: سال 93 را با نام و یاد شهید خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان آغاز شد و سال جدید را پیشنهاد می کنیم با نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد سیفی مازندرانی که در راه امر امر به معروف و نهی از منکر دعوق حق را لبیک گفت آغاز کنیم.1307/پ202/ب4

ارسال نظرات