۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۴۸۶۴۲
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

مراسم کلنگ زنی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کلنگ ساخت زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و قاسم سلیمانی، استاندار این استان بر زمین خورد.
مراسم کلنگ زني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، کلنگ ساخت زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و قاسم سلیمانی، استاندار این استان بر زمین زده شد.
 
این زائرسرا که به دستور رهبر فرزانه انقلاب در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) ساخته خواهد شد، در زمینی به متراژ 700 متر مربع بنا و در اختیار زائران این استان قرار خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این باره به خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد گفت: با اشاره به این که ساخت این زائرسراها در مشهد، لطف و عنایات رهبر معظم انقلاب به استان ها است، در این راستا، برای تشکیل ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس، گام های خوبی تا به امروز برداشته شده است.  
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که زمین ساخت زائرسرا در مشهد در فاز نخست به این استان اختصاص داده شده و امروز کلنگ آن به زمین زنده شد، افزود: تخصیص زمین و مراحل اداری آن بر عهده شهرداری مشهد بود که بحمدالله انجام شد و گام ها بعدی بر عهده استان است که در این میان کمک همه مسؤولان، مردم و جمع آوری موقوفات و کمک خیران می تواند تأثیر بسزایی در تسریع روند ساخت داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوان با استفاده از همه ظرفیت های استان، کار اجرایی ساخت زائرسرا را در مشهد شروع کرد و انشاالله به سرانجام رساند./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات