۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۴۸۷۱۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی «راه و رسم پرهیزگاران» در حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ مسابقه حفظ، ترجمه و شرح خطبه متقین نهج البلاغه با عنوان «راه و رسم پرهیزکاران» از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
کتابخواني «راه و رسم پرهيزگاران»

حجت الاسلام محمد ابراهیم انصاری، مسؤول مسابقه کتابخوانی «راه و رسم پرهیزگاران»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری این مسابقه در میان طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: حفظ، ترجمه و شرح خطبه متقین نهج البلاغه از موارد این مسابقه است که به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: ثبت نام این مسابقه از اول اسفند شروع شده و تا بیست و پنجم این ماه ادامه داد؛ روحانیان و خانواده گرامی آن‌ها برای شرکت در این مسابقه می‌تواند به دفاتر معاون تهذیب در مدارس علمیه یا دفتر معاون تهذیب دارالشفا مراجعه کنند.

 

مسؤول مسابقه کتابخوانی «راه و رسم پرهیزگاران» ابراز کرد: حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ایام ماه مبارک رمضان به مدت دو سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به شرح خطبه متقین پرداخت؛ مجموعه سخنرانی وی در قالب دو جلد کتاب با عنوان «اخلاق اسلامی در نهج البلاغه» منتشر شده است.

 

وی تصریح کرد: معاونت تهذیب حوزه این کتاب را تخلیص و با عنوان «راه و رسم پرهیزکاران» منتشر کرده است؛ عنوان این کتاب را حضرت آیت الله مکارم شیرازی انتخاب کرده و ایشان بر این کتاب تقریظی نوشته است.

 

مسؤول این مسابقه کتابخوانی ابراز کرد: کتاب «راه و رسم پرهیزکاران» با هفتاد درصد تخفیف، به قیمت سه هزار تومان در اختیار روحانیان و خانواده آن‌ها قرار می‌گیرد.

  

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی 31 اردیبشهت 94 برگزار می‌شود و کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس جوایز این مسابقه است./998/ت302/ف

ارسال نظرات