۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۵۰۷۵۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دوران کنونی، دوران قدرتمندی ایران در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که این روزها شاهد اعترافات دشمن هستیم، این مهم را قابل توجه دانست و گفت: دوران کنونی، دوران قدرتمندی ایران در منطقه است و ایران دیگر از حالت دفاعی اوایل انقلاب خارج شده و این را کسی نمی‌تواند انکار کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه توبه، اظهار داشت: در این سوره که آیه نخست آن برائت نامه است، خداوند بیزاری خود و پیامبرش را از معاهده مردم با مشرکین اعلام می‌‌کند؛ بنابراین با کسی باید پیمان بست که پایبند به آن باشد.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: آیه 58 سوره مبارکه انفال نیز میفرماید که «اگر با کسی پیمانی بستید که به آن پایبند نبود، بد عهدی‌شان را تلافی کنید؛ چراکه پیمان با خائنان بی‌ارزش است».

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قدرت مشرکان هر اندازه هم باشد در برابر قدرت خدا هیچ است؛ بنابراین مؤمنان باید به این باور برسند که حامی غیبی دارند و نباید در برابر دشمن از خود ضعف نشان دهند و فریب جولان کفر و شرک را بخورند.

 

این مقام مسؤول همچنین اقتدار ایران اسلامی در سطح جهانی را یادآور شد و اظهار داشت: اکنون ایران به واسطه ولایت‌مداری مردم و حکمت، تدبیر و عقلانیت رهبر انقلاب در بهترین شرایط جهانی قرار دارد که باید قدردان این دو سرمایه عظیم بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که این روزها شاهد اعترافات دشمن هستیم، این مهم را قابل توجه دانست و افزود: دوران کنونی، دوران قدرتمندی ایران در منطقه است و ایران دیگر از حالت دفاعی اوایل انقلاب خارج شده و این را کسی نمی‌تواند انکار کند.

 

وی با بیان این که امروزه بسیاری از کشورهای غربی بر این باورند که رهبری در مواضع خود محکم و استوار است اما موضع قدرت‌های جهانی متغیر و لرزان است، افزود: یکی از اندیشمندان آمریکا می‌گوید آیت‌الله خامنه‌ای در حال حاضر فرماندهی پر اهمیت‌ترین کشور با مرزهای گسترده از خلیج فارس تا مدیترانه را بر عهده دارد؛ همچنین واشنگتن پست می‌نویسد که آیت‌الله خامنه‌ای نابغه‌ای است که با صبر و حوصله مذاکرات را به سوی اهداف هسته‌ای خود پیش می‌برد.

 

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: در همین راستا نباید به دشمن اجازه دهیم با وعده‌های سرخرمن، حرکت رو به جلو ما را به سمت انرژی هسته‌ای بازدارد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید همه چیز را یکجا بخواهیم به طوری که ما به سطح قابل قبولی از فعالیت هسته‌ای برسیم و آن ها هم یکجا همه تحریم‌ها را بر دارند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر رییس جمهور آمریکا این اختیار را ندارد که چنین کاری را انجام دهد مذاکرات با چنین کسی بی‌معنا است؛ پس نباید به آن‌ها دل بست و کسانی به آن ها دل می‌بندند که ضعیف بوده و از این که آسیبی از سوی دشمن به آن ها برسد ترس دارند.

 

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها، با اشاره به میهمانی شهدای گمنام و برگزاری یادواره 4900 شهید فرهنگی کشور در استان، روحیه شهید پروری و ولایی مردم چهارمحال و بختیاری در این میزبانی را قابل تقدیر دانست.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: شهدا سفره‌ای را برای مردم شهیدپرور استان گسترانده‌اند که می‌توانیم با بهره‌گیری از آن به سعادت برسیم./9457/پ203/ب2

ارسال نظرات