۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۵۰۸۳۶
مدیر عامل خبرگزاری رسا:

دشمن به دنبال سکولار کردن حوزه های علمیه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محققی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: نباید از توطئه های دشمنان نظام بر علیه حوزه و دین غافل باشیم.
دشمن به دنبال سکولار کردن حوزه های علمیه است دشمن به دنبال سکولار کردن حوزه های علمیه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا در دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، با بیان این که دشمنان نظام در سال های اخیر سرمایه گذاری های عظیمی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده اند، گفت: یکی از اهداف و نقشه های دشمن کشاندن حوزه به سمت حوزه سکولار است به طوری که بزرگان دین و حوزه دیگر دخالتی در سیاست و نظام نداشته باشند.


وی با تأکید بر اینکه طلاب و فضلای حوزه نباید لحظه ای نسبت به توطئه دشمنان غفلت کنند، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده تلاش می کنند تا هر طور شده و به هر طریق ممکن ضربه ای به ایران اسلامی وارد کنند و ما نباید از توطئه های استکبار جهانی در هر زمینه ای غافل باشیم.

 

حجت الاسلام محققی در ادامه با اشاره به فعالیت های خبرگزاری رسا در سطح کشور گفت: خبرگزاری رسا، رسانه ای دینی و حوزوی است که به همت جمعی از طلاب به صورت خودجوش راه اندازی و اداره می شود.


مدیرعامل خبرگزاری رسا تصریح کرد: کلیه طلاب فعال در این رسانه تخصصی در راستای رسالت و وظیفه ای که نسبت به نظام و انقلاب دارند با توجه به تخصص مربوطه بخشی از کار این رسانه را بر عهده گرفته اند.


وی با اشاره به فعالیت دفتر خبرگزاری رسا در غرب کشور تأکید کرد: خوشبختانه خبرگزاری رسا در غرب کشور با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و صحیح توانسته است در راستای پوشش و انعکاس اخبار علما و حوزه های علمیه استان موفق عمل کند.


حجت الاسلام محققی بیان داشت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت های خبری بسیاری است و باید بیش از پیش تلاش کرد تا این مهم انعکاس بیشتری داشته باشد.


وی گفت: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسؤولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای مرتبط و با تجهیز دفتر استانی خبرگزاری رسا شاهد شدت و قوت فعالیت بیش از پیش این رسانه دینی در غرب کشور باشیم./967/پ202/ج

ارسال نظرات