۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۵۱۶۶۷

دیدار طلاب و روحانیان استان قزوین با حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب مدارس علمیه قزوین شب گذشته با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در امام‌زاده اسماعیل(ع) دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، جمعی از طلاب مدارس علمیه قزوین شب گذشته 20 اسفندماه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در امام‌زاده اسماعیل(ع) دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از اظهار لطف و محبت مردم ولایتمدار این استان به ویژه از طلاب و روحانیان در زمان انتصاب وی به‌عنوان امام جمعه از سوی رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی مشورت و همفکری طلاب و روحانیان را مهم دانست و گفت: این انتصاب که از سوی حضرت آیت الله خامنه‌ای به بنده ابلاغ شده این است که باید همه فرهیختگان، اندیشمندان، طلاب و روحانیان به میدان آمده و بنده را راهنمایی و همفکری داده چراکه بنده به مشورت و رهنمودهای شما روحانیان و طلاب احتیاج دارم.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: آن چه که خداوند از ما می‌خواهد خواندن نماز است و باید تلاش کنیم که این فریضه نماز در بین مردم و جوانان بیشتر ترویج شود.

 

امام جمعه قزوین به رسالت اصلی طلاب اشاره کرد و اظهارداشت: امروز حضور نسل نوجوان و جوان در نماز جمعه کم رنگ است و این ناشی از عدم انجام درست رسالت طلاب می‌باشد، همه باید کمک کنیم تا سن شرکت کنندگان در نماز جمعه و جماعات را به سن جوان برسانیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان بیان داشت: شما اساتید و روحانیان و طلاب مدارس علمیه قزوین حجت را بیش از پیش بر بنده تمام کردید و این حضور شما در این مکان مقدس وظیفه و رسالت بنده را بسیار سنگین‌تر کرده است./955/پ202/ب4

ارسال نظرات